Hop til indhold

Fast hundetræf i Kbh K?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Vi mødes torsdag den 16. december kl. 18 i Fælledparken på Østerbro, nærmere betegnet løbegården (bag frimurerne på blegdamsvej).

 

 

Laver lige en ny tråd - nogen der vil mødes enten tirsdage eller torsdage til hundeleg, gåtur, andet hundesjov?

 

Tænkte et sted der var nemt at komme til på cykel eller med metro/bus, vi kan (alt efter hvor det er) være der cirka kl. 17:30-18.00.

 

:vuf:

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Laver lige en ny tråd - nogen der vil mødes enten tirsdage eller torsdage til hundeleg, gåtur, andet hundesjov?

 

Tænkte et sted der var nemt at komme til på cykel eller med metro/bus, vi kan (alt efter hvor det er) være der cirka kl. 17:30-18.00.

 

:vuf:

 

vi vil meget gerne! hvis det, som du selv nævner, er et sted, man rimeligt nemt kan komme til - helst med det offentlige, er ikke den store cykelentusiast i frostvejret :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen torsdag så :-D I bor vist allesammen på nørrebro, så skal vi ikke komme derud et eller andet sted?

 

Hvis det er uden snor - så gør vi det kun indhegnede steder (for i vælter jer jo i biler, over og under jorden). Men til gengæld er Motor meget mere legeglad hvis man ikke går tur..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen torsdag så :-D I bor vist allesammen på nørrebro, så skal vi ikke komme derud et eller andet sted?

 

Hvis det er uden snor - så gør vi det kun indhegnede steder (for i vælter jer jo i biler, over og under jorden). Men til gengæld er Motor meget mere legeglad hvis man ikke går tur..

 

Hvad er det for nogle biler under jorden? Parkeringshuse (der går jeg ikke så tit tur... :vedikke:). Bor på Østerbro, men alligevel nok kun 5-10 min fra Halfdan og co. Så Nørrebro er bare helt fint med mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne være med nogle gange :engel:

Zita er dog lige kommet i løb idag så det vare lige en måned inden vi klar

samt jeg bor lidt længer ude af Kbh så det kun vis jeg lige for kørelejlighed

og jeg igang med at træne hest op til salg - så jeg kan nok ikke være fast med de næste par måneder desværre men jeg vil gerne komme når jeg kan få alt andet til at passe sammen vis jeg må :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine er for små til at lege med de store og vilde :oops:

 

Ej, altså, Louie er da ikke så stor :genert: Kom kom kom :klap:

 

Torsdag i fælledparken kan jeg også godt være med - vi kan evt. gå ind i et af de (meget små synes jeg) legeområder først og så gå en tur bagefter.

 

Jeps. Det er nok verdens mindste fritløbsområder... Jeg plejer altså at have Louie løs i selve parken. Når man bare kommer et stykke ind omkring midten generer han ikke nogen barnevognsmødre og lign. (men okay, dem er der nok ikke så mange af en torsdag aften).

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeps. Det er nok verdens mindste fritløbsområder... Jeg plejer altså at have Louie løs i selve parken. Når man bare kommer et stykke ind omkring midten generer han ikke nogen barnevognsmødre og lign. (men okay, dem er der nok ikke så mange af en torsdag aften).

 

Helt fint at du har ham løs i selve parken, jeg slipper dog ikke Samson, da han sagtens kunne finde på at løbe hen til hunde et stykke væk, og da det jo ikke er fritløbsområde, så vil jeg nu ikke risikere noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer en smule, men Petrine KAN ikke lide andre hunde, hun har besøgt Motor og han var .... ikke så lækker som han selv synes.

 

Whaaaaaaaaaaat??? Petrine - du knuser mit hjerte! :megaked::megaked:

 

Nu bliver motoren snart fjernet så kan de få lov at prøve så meget de vil.

 

Hvad? Hvad gør i dog ved min hund?? :megaked:free-sad-smileys-334.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...