Hop til indhold

Fast hundetræf i Kbh K?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Ok, torsdag it is.

 

Hvor mødes vi og hvornår? Vi kan evt. følges fra Skt. Hans Torv hvis det skulle passe nogen?

 

Vi vil gerne følges - jeg kan nok være der sådan cirka 17.45?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen de kan da ikke lave babyer vis Motor går i vejen det kan du godt se ikke:engel:

 

..joh ok, bare i ikke piller ham helt af verdenskortet :mrgreen:

 

Lyder som en plan - så må vi gå lidt hurtigt hvis Buddha først kan være ved Skt. Hans Torv kl. 17.45

 

Jeg ræser, men der er jo drabelige forhold på vejen mod jeres hood.

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha: Kunne det så være sådan, at der i det første indlæg altid stod, hvor og hvornår næste træf var og hvem der kom?

 

Har rettet det nu, men man kan vist kun rette sine indlæg et vist antal dage? Ellers må vi have en fast overskrift :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig han er der stadig :engel::mrgreen:

 

:mrgreen::mrgreen:

 

 

Hey Buju og søsterlagkage, min cykel er brændt sammen, den kan kun køre i første gear (og det er altså hårdere end spinning!), så vi tager bare toget derud på torsdag og i behøves ikke vente.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og igen - elsker at snuseren elsker alle indlæg :banan:

 

:lun:Se på det på denne måde, snuseren er så sød og nysgerrig, at han ikke kan andet end stikke snuden i alt det SPÆNDENDE der går hans snude forbi:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor siger tak og undskyld for larmen, det bare svært at stoppe når nu man først er kommet i gang. Til gengæld, sikke artig han var på hjemvejen. Og hans ben er helt okay (klodsmajor kom i spænd i Lille Louies cykel - hviiiin sagde det!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor siger tak og undskyld for larmen, det bare svært at stoppe når nu man først er kommet i gang. Til gengæld, sikke artig han var på hjemvejen. Og hans ben er helt okay (klodsmajor kom i spænd i Lille Louies cykel - hviiiin sagde det!).

 

Åhr, det var godt. Det virkede også mest som om han hvinede fordi han gik lidt i panik over ikke selv at kunne komme fri. Det fik ikke noget vrid eller noget.

 

Ja hjemad var det Louie, der var lyd på. Så snart man troner i sin cykelkurv er man åbenbart mere modig..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg siger også tak, det var hyggeligt, og halfdan er tøet op igen (vi overvejer nu alvorligt en maskinklip :evil:)

 

jeg håber, at vi kan gøre det igen snart.

 

Ja helt sikkert gerne, men vi tager til jylland på onsdag og er væk en uge, udover det er vi :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...