Hop til indhold

Fast hundetræf i Kbh K?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hey kan man ikke købe babystrømper og så klippe hul i tæerne, sådan så det bliver til benvarmere :idea: (går ud fra at den smiley betyder lys ide)?

Så kan sneen da vel ikke hænge mere fast end at man kan tage strømpen af og ryste den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey kan man ikke købe babystrømper og så klippe hul i tæerne, sådan så det bliver til benvarmere :idea: (går ud fra at den smiley betyder lys ide)?

Så kan sneen da vel ikke hænge mere fast end at man kan tage strømpen af og ryste den?

 

fabelagtig idé, faktisk! jeg tror, at jeg må i h&m! guud hvor blir han flot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinder: Hvis i slår op i ordbogen under 'fabelagtig', så er der nu et billede af mig juhuuu!

 

Nej... sådan en her er fabelagtig :slem:

http://www.alttilhundogkat.dk/moser.6?/Generelt/HUNDE/Forplej/kosttil/Pelspl/soig/KlippemaskinerogSkær/Moser/H538Moser,Type1230,REX./&showitem=6217

 

:engel:

 

Ja jeg klipper også hestene fuldstændig ned her om vinteren (har dog ikke min egen mere), men min venindes som jeg har part på, får en fuldklip i starten af vintersæsonen, midt i vintersæsonen kun en kropsklip, og så i slutningen af vintersæsonen en fuldklip igen... Vi gider ikke al det pels :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

babysokkerne kan tages af igen :blink:

 

(jeg måtte bære halfdan hjem, fordi han næsten ikke kunne gå til sidst - er klar til hvadsomhelst.)

 

http://www.alttilhundogkat.dk/moser.6?/Generelt/HUNDE/Forplej/kosttil/Pelspl/soig/KlippemaskinerogSkær/Moser/H538Moser,Type1230,REX./&showitem=6217

 

:engel: Du behøver jo ikke barbere ham på kroppen... bare nøjes med benene hvis det er...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

i know. men han er allerede megakort på benene - en centimeter eller sådan noget. desværre er den pels der er tilbage stadigvæk umulig. magter altså ikke, at han skal være helt skaldet, han ser jo gakket nok ud i forvejen. og ja, det er pjattet at være forfængelig på hundens vegne, men altså .. mon ikke snart det stopper med at sne. satser på milde vintre de næste ... 15 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

i know. men han er allerede megakort på benene - en centimeter eller sådan noget. desværre er den pels der er tilbage stadigvæk umulig. magter altså ikke, at han skal være helt skaldet, han ser jo gakket nok ud i forvejen. og ja, det er pjattet at være forfængelig på hundens vegne, men altså .. mon ikke snart det stopper med at sne. satser på milde vintre de næste ... 15 år.

 

Ked af at høre, at klipningen ikke hjalp.. Det var jo ellers min plan at abe efter der.

 

Jeg har overvejet sådan en heldragt med lange ben - evt tynd til at have under dækkkenet. Måske kan man sy den selv (næste vinter, når jeg ved, at han ikke vokser mere).

 

I år tror jeg bare, at vi skal ud og købe babysokker...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej

 

Så overskriften om fast hundetræf i KBH K og tænkte om hvornår der er noget næste gang? Mig og comet vil MEGET gerne med :-D

 

Har selv skrevet et indlæg i november om der var nogle der var friske i indre by, men fik aldrig noget svar :cry: Så blev glad da jeg fandt denne:)

 

Er der nogle der bor i området omkring slotsholmen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Så overskriften om fast hundetræf i KBH K og tænkte om hvornår der er noget næste gang? Mig og comet vil MEGET gerne med :-D

 

Har selv skrevet et indlæg i november om der var nogle der var friske i indre by, men fik aldrig noget svar :cry: Så blev glad da jeg fandt denne:)

 

Er der nogle der bor i området omkring slotsholmen?

 

jeg kan godt huske dit indlæg, men kunne ikke lige overskue, hvor det der slotsholmen ligger :genert::hmm:

 

vi har ikke nogle aktuelle aftaler, men jeg vil f.eks. gerne engang i næste uge evt? er også meget nysgerrig efter at se sådan en klee kais (ja?) i virkeligheden!

Link til indlæg
Del på andre sites

udover det - skal vi snart mødes til hundesjov igen?

 

jeg finder ud af om jeg skal til møde torsdag aften senere i dag, men satser på at det bliver flyttet. kan andre torsdag aften?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv .. Vi må se at få bil eller cykelanhænger .. synes stadig det er lige lovlig langt for Ninja at gå knap 5km - og så også 5km hjem igen efter leg.

 

Når vi finder ud af noget transport er vi friske :slem:

 

ellers kan vi da komme til frederiksberg hvis der er et egnet sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor bliver det godt:) Vi vil også gerne møde jeres hunde:)

 

Jeg kan godt hvis det er torsdag d. 13 i snakker om?

 

Jeg kan godt komme til frederiksberg, det er lidt nemmere end til østerbro fordi jeg ikke må tage comet med i bussen medmindre han er i taske. Og tror liige han er stor i det til at kunne være i sådan en taske.Og til frederiksberg kan man jo tage metroen:)

 

Hvorhenne tænkte i? Var engang i lindevangs parken, må man have hunde løs der?

 

ihhh glæder mig:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...