Hop til indhold

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Super duper flot, godt gået, :banan: STORT TILLYKKE :banan:

 

Når engang du får armene ned, kan du få lavet en rosette i de tyske farver, jeg tror det ville være de farver den ville være i :-D

 

Ja ikke:hmm:... jeg overvejer dog at bytte det gule ud med guld:mrgreen:

 

Tror jeg vil få lavet denne rosette i de tyske farver: Thehøj Guldtryk og Roset .::. Rosetter til udstillinger

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hold da op hvor flot :lun::lun:

 

 

Håber du stadig har armene oppe :blink:

 

 

Hvilket land skal i så erobre?

 

Armene er ikke kommet ned endnu:banan:.. jeg drak champagne i går for 2. dag i træk.. og tror jeg popper en op igen i dag:lol:

 

Uhhhh.. jammen jeg har kig på en hollandsk udstilling i starten af marts... og så er der to i polen i henholdsvis juni og juli...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nej, lige syd for grænsen og så rundt om hjørnet :mrgreen:

 

 

:lol::lol::lol:.. i Polen???.. synes ellers at jeg siddet og gennemgået den udstillings kalender fra Polen og kunne kun finde de to til sommer som ligger nogenlunde tæt på DK:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det ender jo med, at Freya får ligeså mange konsonanter foran sit navn som farmand! :klap:

 

Uhh ja.. hvem ved.. det vil da ikke være så tosset:klap:..

 

Meeen jeg skal have tilføjet et par stykker mere til Joey også:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Præciiiis.

 

(og jeg er stadig klar, hvis nogen har tænkt sig en tur til dobbelt CACIB i Schweiz i februar :blink:)

 

Har du et link???... hvis dommerne er gode, så kuuuunne det da godt være:mrgreen:

 

Hvordan er reglerne for championat i Schweiz egentlig??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
4 stk, 366 dage mellem første og sidste (Schweiz holder altid dobbelt cacib)

 

grrrr. oki... endnu en af dem hvor man skal afsted flere gange:evil:....:lol:... Hvis man er champ i eget land, har de så reglen om et cert lige som luxemborg eks??... eller er der ingen undtagelse??

Link til indlæg
Del på andre sites

Tussan vil gerne med :mrgreen:

 

Skal lade dig vide, hvis jeg vælger at tage af sted. Skal lige regne lidt på det - men har allerede fået skåret lidt i udgifter eftersom osteven har tilbudt at flytte ud af sit kammer og over til en ven, for at nordboere har et sted at overnatte uden beregning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

mmmmnnnja.. jeg ved ikke.. nu har jeg kigget dommerlisten og ikke et syn som decideret fryder mig... ikke at jeg afskrækkes da jeg ikke har stilt under de dommere før:hmm:.. ej jeg tror sgu hellere at jeg må lade være.. tror min bank bliver sur på mig.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...