Aslan Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 En julegave pakke fra Best Friend??? Jeg gik igang igår, desværre er jeg ikke så god til at formulere mig, men kan jo håbe de vælger en af dem jeg har nomineret Lidt om at glæde andre mennesker og dyr - Vil du glæde andre, så læs med her.af Best Friend DK den 13. december 2010 kl. 16:22 I løbet af 2010 har Best Friend sponsoreret en masse arrangementer rundt i hele landet. Faktisk har vi sendt gaver, præmier og vareprøver til mere end 100 forskellige arrangementer, og vi prøver så vidt muligt at tilgodese så mange som overhovedet muligt. Vi har også valgt at sponsorere velgørende organisationer, og andre gode formål, som har til hensigt at gøre noget for dyrene – både i Danmark, men også i udlandet. Vi er virkelig glade for at have hjulpet i forbindelse med arrangementer afholdt af organisationer som Græske hunde og Dyrenes sos, der begge forsøger at gøre en forskel for hunde og katte i udlandet. Vi er også utrolig glade for at have været med i projektet med at støtte de hjemløses hunde her i Danmark, så de kan få en varm og mæt vinter. Og endelig er vi glade for at Dyreinternatet her i Århus, hvor vi jo bor, har fået en masse produkter til deres internathunde og –katte. Vi vil også gerne hjælpe helt almindelige kæledyr, som måske ikke har en organisation bag sig. Kender du nogle personer eller dyr, som du mener vi skal sponsorere med en dejlig julekasse, fyldt med Best Friend produkter til en værdi af mindst 500 kr.? Det kan være du kender en person, som gør utrolig meget for dyrene, så vedkommende fortjener en anerkendelse til sine egne kæledyr. Det kan være du kender en person, som har svært ved at få det hele til at hænge sammen lige her til jul, og derfor ville blive glad for lidt hjælp til husstandens kæledyr. Eller kender du et kæledyr, der har været meget syg og som fortjener en julekasse. Eller kender du nogle andre, hvor en julekasse ville gøre lykke og hvor det ville være velfortjent? OBS – du kan ikke nominere dig selv, og vi må stole på, at folk er ærlige i deres mails, da vi ønsker at gøre en forskel med disse julekasser. Skriv en mail til os på [email protected] og fortæl, hvem du vil glæde med en Best Friend julekasse, hvorfor du vil glæde personen/kæledyret og hvilke kæledyr, der er i husstanden. Vi sponsorerer 5 julekasser, og vi skal have jeres mails senest på fredag den 17. dec. OBS - alle mails behandles fortroligt, og vi offentliggør ikke de 5 valgte personers navne her på Facebook. Vi offentliggør dog tanken bag de 5 valgte sponsorater. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg har allerede nomineret en og håber selvfølgelig også de vælger vedkommende - Men tvivler, for der er nok rigtig, rigtig, rigtig mange der både fortjener og kunne bruge den. Men synes det er et dejligt initiativ, som jeg påskønner meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg har nomineret en familie, og ja- de er en af de 5 der får Julepakken. Jeg er så glad for, at de blev udvalgt og de har da ofret så meget tid og penge på udsatte dyr, som få her i DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts