Hop til indhold

Nogen fra Odense/Fyn....


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har desværre ikke hørt om noget sted, hvor man kan leje sig ind på timebasis eller sådan... Det ku' ellers godt bruges! Eneste mulighed for at træne indendørs er nok hvis man er tilknyttet en klub der lejer sig ind i ridehus el. lign. for vintertræning... :vedikke:

 

MVH Korvis

 

Der jo ikke så mange forstyrrelser i en ridehal, andet end som hvis der var heste :hmm:

 

 

Det gav mig en god ide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der jo ikke så mange forstyrrelser i en ridehal, andet end som hvis der var heste :hmm:

 

 

Det gav mig en god ide :mrgreen:

Det er ikke helt indendørs, men jeg tænkte lige på banegården nede ved perronen - men så snakker vi altså om forstyrrende tog! Det kræver jo nok en hund, der er vant til tog :shock:

 

...hvad med uni? Jeg tvivler virkelig på, at nogle smider dig ud. Hvis du gør det i weekenden, er der i hvert fald ikke en masse ansatte. Jeg ved altså heller ikke om der virkelig er forbud mod hunde, for det er nok et yderst sjældent fænomen at nogen er dukket op med hund.

 

Og hvad med noget så fjollet som hos dyrlægen? Odense Dyrehospital på Rugårdsvej har en rigtig stort indgangshal, og de er søde, så de vil nok være med på lidt dans i det ene hjørne.

 

Rosengårdscenteret? Der er jo en dyrehandel og en dyrlæge derinde, så jeg tror godt man må.

 

Det var hvad jeg lige kunne finde på :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg har læst et sted om en der blev bedt om at forlade rosengårdscentret fordi hun havde hund med :hmm:dyrlægen derude ligger jo lige ved en indgang så tror kun man må være i den del af centret...

 

Men sig endelig til når du skal træne så kommer jeg gerne og ser på :-D kan evt medbringe et stk distraherende labrador :cool:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke helt indendørs, men jeg tænkte lige på banegården nede ved perronen - men så snakker vi altså om forstyrrende tog! Det kræver jo nok en hund, der er vant til tog :shock:

 

...hvad med uni? Jeg tvivler virkelig på, at nogle smider dig ud. Hvis du gør det i weekenden, er der i hvert fald ikke en masse ansatte. Jeg ved altså heller ikke om der virkelig er forbud mod hunde, for det er nok et yderst sjældent fænomen at nogen er dukket op med hund.

 

Og hvad med noget så fjollet som hos dyrlægen? Odense Dyrehospital på Rugårdsvej har en rigtig stort indgangshal, og de er søde, så de vil nok være med på lidt dans i det ene hjørne.

 

Rosengårdscenteret? Der er jo en dyrehandel og en dyrlæge derinde, så jeg tror godt man må.

 

Det var hvad jeg lige kunne finde på :hmm:

 

Gode forslag Tak! :kys:

 

uni? :vedikke::oops:

 

Odense dyrehospital, er en god idé, når de har den store indgangshal :-D

 

Rosengårdcenteret, må man ikke :???:

 

Banegården vil jeg også huske :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg har læst et sted om en der blev bedt om at forlade rosengårdscentret fordi hun havde hund med :hmm:dyrlægen derude ligger jo lige ved en indgang så tror kun man må være i den del af centret...

 

Men sig endelig til når du skal træne så kommer jeg gerne og ser på :-D kan evt medbringe et stk distraherende labrador :cool:

 

:klap:

 

Det ville være dejligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jo men der er store lange gange og hvis man kommer sidst på eftermiddagen eller i weekenden så er der ikke så mange mennesker. Men jeg tror altså at der er låst i weekenden så der skal man have en med studiekort til at lukke en ind :hmm:

 

Ja, det kræver en med studiekort. Men man må bare ikke lukke andre uvedkommende til sdu ind.. Men der er jo så meget at man ikke må. :slem:

 

Men man kan til gengæld leje lokaler, men om hunde er velkommende, det ved jeg ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

jo men der er store lange gange og hvis man kommer sidst på eftermiddagen eller i weekenden så er der ikke så mange mennesker. Men jeg tror altså at der er låst i weekenden så der skal man have en med studiekort til at lukke en ind :hmm:

Ikke her i eksamensperioden. Vi var derude i en weekend fornyligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Der kender et sted/butik/hal eller noget, hvor man må være indendørs med sin hund? :-)

 

 

Søger nemlig et sted hvor vi kan træne indendørs, med forstyrrelser gerne :-D

 

Er modtagelig for alt, lige nu :mrgreen:

 

Jeg har set en have en chihuahua i en taske i Rosengaardscenteret, men om det er tilladt ved jeg ikke :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig sikker på at der ikke må være hunde i Rosengårdscenteret ;-)

- Selvom jeg faktisk engang har været til hundeudstilling derude :mrgreen:

 

Det bedste bud må være dyrehandlere og dyrlæger hvis de har plads.. Samt banegårdscenteret, der må man da så vidt jeg ved også have hund med, eller? :hmm:

 

Ridehaller er svære at få lov at bruge, og så er det som regel ligså f*cking koldt i en ridehal, som det er i en pakeringskælder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig sikker på at der ikke må være hunde i Rosengårdscenteret ;-)

- Selvom jeg faktisk engang har været til hundeudstilling derude :mrgreen:

 

Det bedste bud må være dyrehandlere og dyrlæger hvis de har plads.. Samt banegårdscenteret, der må man da så vidt jeg ved også have hund med, eller? :hmm:

 

Ridehaller er svære at få lov at bruge, og så er det som regel ligså f*cking koldt i en ridehal, som det er i en pakeringskælder :blink:

Du må ikke have hund med ind i selve bygningen, men du må godt på perronerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...