Hop til indhold

Nogen fra Odense/Fyn....


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja

Ellers så prøv at kontakte de forskellige centre og evt. banegården og i må få særtilladelse til at træne med en flok hunde i en times tid :) (Evt. fortæl hvad i vil træne :))

 

Det værste du kan få er jo et nej :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, det mener jeg da ellers helt bestemt at man har måtte :vedikke:
Det står faktisk over det hele. Men kan være det er noget rimelig nyt? Da jeg ankom med Laki med toget i juni, var det i hvert fald blevet indført.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

 

Som ansat på Syddansk Universitet kan jeg sige, at det ikke er en mulighed.

 

Der er stort set altid mange planlagte arrangementer - hele døgnet rundt, hverdag som weekend. I eksamensperioder som nu er 4 gange årligt på mange studier, er der altid aktivitet, og INGEN ledige lokaler. Udenfor "normal" arbejdstid/studietid er dørerne låst, og kræver studie/adgangskort.

 

Derudover er der jo kantiner, køkkener hvor der laves mad, og mig bekendt mig man ikke medbringe dyr sådanne steder. Godt nok er der ikke forbudsskilte med dyr ved indgangene - men jeg tror det skyldes, at ingen har forestillet sig, at nogen kunne finde på at bruge SDU til hundetræning.

 

Jeg kan lige se betjentene for mig når de møder mandag morgen og finder et lokale der har været brugt til hundetræning:hmm:

 

Så nej - der ville jeg nok ikke forsøge mig.

 

Hvad en en lade der ikke længere bruges - et drivhus ved et nedlagt gartneri, ridehuse osv.?

 

Knus Trinus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

 

Som ansat på Syddansk Universitet kan jeg sige, at det ikke er en mulighed.

 

Der er stort set altid mange planlagte arrangementer - hele døgnet rundt, hverdag som weekend. I eksamensperioder som nu er 4 gange årligt på mange studier, er der altid aktivitet, og INGEN ledige lokaler. Udenfor "normal" arbejdstid/studietid er dørerne låst, og kræver studie/adgangskort.

 

Derudover er der jo kantiner, køkkener hvor der laves mad, og mig bekendt mig man ikke medbringe dyr sådanne steder. Godt nok er der ikke forbudsskilte med dyr ved indgangene - men jeg tror det skyldes, at ingen har forestillet sig, at nogen kunne finde på at bruge SDU til hundetræning.

 

Jeg kan lige se betjentene for mig når de møder mandag morgen og finder et lokale der har været brugt til hundetræning:hmm:

 

Så nej - der ville jeg nok ikke forsøge mig.

 

Hvad en en lade der ikke længere bruges - et drivhus ved et nedlagt gartneri, ridehuse osv.?

 

Knus Trinus

 

Ingen hunde nej... Men lig i kælderen? Ja tak :-D

 

Tror egentligt heller ikke at man må, men ikke pga kantinen, da den jo er i et rum for sig selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhåbentlig traver ligene ikke rundt på gangene :lol:

 

Kantinen er lige ud til "Gydehutten" - den største gang, kun adskilt af svingdøre. Der kører eldrevne køretøjer på alle gange, der er laboratorier osv...

 

Men kantine eller ingen kantine, kunne ikke forstille mig sdu være vært for hundetræning - andet end på plænerne udenfor...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhåbentlig traver ligene ikke rundt på gangene :lol:
Nej da forhåbentlig ikke :lol::lol: Men man skal da aldrig udelukke noget :shock:

 

Så bascially, hunde og omvandrende lig er ildeset på SDU. Så fik vi da styr på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhåbentlig traver ligene ikke rundt på gangene :lol:

 

Kantinen er lige ud til "Gydehutten" - den største gang, kun adskilt af svingdøre. Der kører eldrevne køretøjer på alle gange, der er laboratorier osv...

 

Men kantine eller ingen kantine, kunne ikke forstille mig sdu være vært for hundetræning - andet end på plænerne udenfor...

 

Jeps, kommer der dagligt som studernede..

Men de lokaler man kan booke, de bruges da ellers til alt. Vi har ex lige ryddet et alm undervisningslokale (u82 tror jeg) til julefrokost. Og vil da mene at vi svinede mere end hunde ville have gjort. Så længe man bare rydder op:blink:

 

Det er ellers ærgeligt at man ikke må... Gangene i kælderen havde da ellers været optimale og der er mega støvet og beskidt i forvejen, så en flok hunde ville være en forbedring :engel:

 

Har iøvrigt aldrig haft problemer med at booke lokaler, heller ikke i denne tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har aldrig været tilladt at have hund med i banegårdscenteret. Det var kun lige blevet bygget, da min familie vskulle hente mig ved toget efter en lejerskole, og de var kommet til at tage hunden med ind i centeret. Det måtte de ikke.

Hunde skal derfor igennem tunellen under den gamle banegård, hvis man skal have dem med op på parronerne.

 

Søndage og helligdage når butikkerne i Rosengårdcentet har lukket, er der åbent ved alle indgange alligevel, fordi Fakta, Sunset, Jensens Bøfhus g lign. har åbent. Så kunne man måske godt snge sig ind og træne lidt.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du får lov på SDU kommer jeg også med mine hunde :genert:. Tænk at kunne slå sin arbejdsdag sammen med en gang hundetræning...

 

Kender også en ansat der "sniger" sin hund med ind hver dag.....

 

En ting er en årlig julefrokost - en anden ting er hundetræning - i hvert fald i min verden.... Men jeg kan sagtens tage fejl. Selvfølgelig skal studerende/ansatte kunne booke lokaler til arrangementer, men at man kan komme "udenfra" og få lokale til hundetræning... hmmm - men som sagt en anden har skrevet, det værste du kan få er et nej.

 

Jeg ved bare hvor svært det er for studiesekretærerne at booke lokaler til eksamener osv... Det er ind imellem alles kamp mod alle.

 

Sdu's hovedmail er [email protected]. Skriv evt. lokalebooking i emnefeltet...

 

Håber det lykkes dig at finde et egnet sted. Og giv endelig lyd hvis det lykkes på SDU ... så "æder" jeg gerne mine ord igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du får lov på SDU kommer jeg også med mine hunde :genert:. Tænk at kunne slå sin arbejdsdag sammen med en gang hundetræning...

 

Kender også en ansat der "sniger" sin hund med ind hver dag.....

 

En ting er en årlig julefrokost - en anden ting er hundetræning - i hvert fald i min verden.... Men jeg kan sagtens tage fejl. Selvfølgelig skal studerende/ansatte kunne booke lokaler til arrangementer, men at man kan komme "udenfra" og få lokale til hundetræning... hmmm - men som sagt en anden har skrevet, det værste du kan få er et nej.

 

Jeg ved bare hvor svært det er for studiesekretærerne at booke lokaler til eksamener osv... Det er ind imellem alles kamp mod alle.

 

Sdu's hovedmail er [email protected]. Skriv evt. lokalebooking i emnefeltet...

 

Håber det lykkes dig at finde et egnet sted. Og giv endelig lyd hvis det lykkes på SDU ... så "æder" jeg gerne mine ord igen.

 

jeg ved ikke om det gør sagerne bedre, men som jeg forstod det så er det ikke et lokale hun er ude efter, der skal jo netop være forstyrelser med folk der går forbi osv så det ville måske være nede i forhallen eller lignende

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Koster sådan nogle ikke kassen at leje? :genert:

 

Det ved jeg ikke :) Det kommer vidst lidt an på om det er i en bolig forening eller det ikke er..

 

Kender du evt. nogen der bor i en boligforening med selvskabslokaler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Nej, det tror jeg ikk :vedikke:

 

Hmm okay, ja så går den nok ikke :) hvad med de forskellige hundetræningssteder i byen, har i hørt om de kender nogle indendørs lokaler (de har vel ringtræning indenfor? :vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Plejehjem??:mrgreen:

Sådanne steder er der gerne nogle store fællesarealer, og det kan være du kan få lov at træne mod at du underholder de gamle med det. Så får du også forstyrrelser og tilskuere, som ved en rigtig konkurrence.:5up:

Det var en god ide :mrgreen: Ej, det er da også en god gerning!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...