Hop til indhold

Nogen fra Odense/Fyn....


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Plejehjem??:mrgreen:

Sådanne steder er der gerne nogle store fællesarealer, og det kan være du kan få lov at træne mod at du underholder de gamle med det. Så får du også forstyrrelser og tilskuere, som ved en rigtig konkurrence.:5up:

 

Jeps, Linda arbejder jo på plejehjem, så hun får et par aftaler i hus for mig :mrgreen:

 

Og så turnere vi ellers rundt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm okay, ja så går den nok ikke :) hvad med de forskellige hundetræningssteder i byen, har i hørt om de kender nogle indendørs lokaler (de har vel ringtræning indenfor? :vedikke:)

 

Jeg ved ikke hvordan det er der hvor Lise bor, men i Odense er der ingen indendørs hundetræningssteder. DKK træner på boldbaner forår og efterår. DcH har også kun træningspladser udenfor.

Ringtræning foregår godt nok indenfor om vinteren, men det er i en lille kælder under en skole, og den får man nok ikke lige adgang til som uvedkommende på skolen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det står faktisk over det hele. Men kan være det er noget rimelig nyt? Da jeg ankom med Laki med toget i juni, var det i hvert fald blevet indført.

 

Det har aldrig været tilladt at have hund med i banegårdscenteret. Det var kun lige blevet bygget, da min familie vskulle hente mig ved toget efter en lejerskole, og de var kommet til at tage hunden med ind i centeret. Det måtte de ikke.

Hunde skal derfor igennem tunellen under den gamle banegård, hvis man skal have dem med op på parronerne.

 

Søndage og helligdage når butikkerne i Rosengårdcentet har lukket, er der åbent ved alle indgange alligevel, fordi Fakta, Sunset, Jensens Bøfhus g lign. har åbent. Så kunne man måske godt snge sig ind og træne lidt.:engel:

 

Ja der kan man bare se.. Ganske vist er det et par år siden jeg sidst har været i banegårdscenteret, men jeg er ellers 100% sikker på at jeg har set ind til flere hunde derinde :vedikke:

 

Hvad forsamlingshuse og lign. angår, tvivler jeg alvorligt på at ret mange af dem vil tillade hunde, og derudover er det sjældent billigt at leje et forsamlingshus, og så kommer der jo rengøring osv. også ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...