Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Hvem i gudernes navn har inviteret den klaphat til danmark:evil:

citat:

Cesar Millan vil tryllebinde publikum, mens han deler sin fantastiske indsigt i hundens psykologi, og hvordan mennesker ubevidst kan spille en rolle i deres hunds ’adfærdsmæssige problemer’.

 

'Dog Whisperer'-vært Cesar Millan optræder live i Forum - Vi med hund - BT.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvem i gudernes navn har inviteret den klaphat til danmark:evil:

citat:

Cesar Millan vil tryllebinde publikum, mens han deler sin fantastiske indsigt i hundens psykologi, og hvordan mennesker ubevidst kan spille en rolle i deres hunds ’adfærdsmæssige problemer’.

 

'Dog Whisperer'-vært Cesar Millan optræder live i Forum - Vi med hund - BT.dk

 

Ja, det kan da umuligt være en, der har hund selv. Man må græmmes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan da umuligt være en, der har hund selv. Man må græmmes.

Det har du da fuldstændig ret i. Jeg forstår da slet ikek at der findes mennesker der vil betale for at se han:stupid:

 

Ok fik jeg 10 kr pr km og 500,- + forplejning kunne jeg godt finde på at tage over og se ham:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tjekkede priserne før jeg ville foreslå det...men vi kan da demonstrere udenfor!

 

Eller stille sig ved indgangen og uddele en lille folder om en anden tilgang til hundetræning / opdragelse til de besøgende efterhånden som de ankom.

 

Jeg fatter simpelthen ikke, at der er nogle, der vil betale for at høre på det pap-hoved....øv da, der er da nok til at ødelægge min dag det her :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tjekkede priserne før jeg ville foreslå det...men vi kan da demonstrere udenfor!

 

Hårh hvor kunne det bare være totalt sejt :banan: Og så ellers bombardere Vi Med Hund med løfter om ALDRIG at købe deres blad igen!! Hvad f... havde der været galt med et foredrag med Irene eller Irene eller Victoria (hvis det skal være import?) :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er det "vi med hund", så hvis det ikke var fordi jeg i forvejen ikke havde særlig meget respekt for det blad, så var min respekt for dem nu dalet kraftigt...

Jeg er ikke sikker...Jeg prøvede at ringe til VMH Men Hende redaktør-dutten er ikke på sin pind idag. Lige nu er jeg rigtig glad for at vi ikke støtter VMH

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg da og bliver nysgerrig, over hvem pokker manden er ?? :hmm:

 

Han lyder ikke vellidt :mrgreen:

 

Det er han skam heller ikke. Prøv at søge på hans navn herinde eller læs denne artikel ”Hundehviskeren” på TV2

 

Hårh hvor kunne det bare være totalt sejt :banan: Og så ellers bombardere Vi Med Hund med løfter om ALDRIG at købe deres blad igen!! Hvad f... havde der været galt med et foredrag med Irene eller Irene eller Victoria (hvis det skal være import?) :vedikke:

 

Hvis jeg kan få det til at hænge sammen med fridage og hundepasning, er jeg klart med på en tur til Københavnstrup.

 

Jeg er ikke sikker...Jeg prøvede at ringe til VMH Men Hende redaktør-dutten er ikke på sin pind idag. Lige nu er jeg rigtig glad for at vi ikke støtter VMH

 

Lad os høre hvad du finder ud af

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg da og bliver nysgerrig, over hvem pokker manden er ?? :hmm:

 

Han lyder ikke vellidt :mrgreen:

 

Altså er du klog tænker du ikke over, hvem han er. Han gør ondt i hjertet, men vil du endelig forpeste dit liv med ham og hans træningsmetoder, så kan du f.eks. tjekke ind på YouTube og søge på hans navn. Så kan du se forskellige afsnit i den tv-serie han har lavet om hundetræning / opdragelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kan få det til at hænge sammen med fridage og hundepasning, er jeg klart med på en tur til Københavnstrup.

 

Synes bare det er så kikset at lave demonstration og så står der 4 forkølede retrievere :oops: men ikke umuligt jeg anmelder en og dukker op så!

 

Bare et tillægsspørgsmål, sådan i den brede almindelige befolkning, er CM ikke dømt ude? Synes han blev fjernet fra TV2 pga klager?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes bare det er så kikset at lave demonstration og så står der 4 forkølede retrievere :oops: men ikke umuligt jeg anmelder en og dukker op så!

 

Bare et tillægsspørgsmål, sådan i den brede almindelige befolkning, er CM ikke dømt ude? Synes han blev fjernet fra TV2 pga klager?

 

Han blev vist taget fra TV2 pga klager - synes at kunne huske en advarsel fra Dansk Kennel Klub (måske de kunne råbes op i denne sammenhæng også)

 

Problemet er jo, at han nu bliver vist på 3Puls hver lørdag.

 

og hvad er der nu i vejen om retrievere (og min er altså ikke forkølet) :mrgreen:

Men som udgangspunkt tror jeg nu, at det ville være bedst at lade hundene være hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men som udgangspunkt tror jeg nu, at det ville være bedst at lade hundene være hjemme.

 

Hvis jeg arrangerer, så er hunde velkomne, så man kan vise en velopdragen hund OG være modstander af Milan (jeg kan garantere, at han ikke kommer i nærheden af vores hunde...og der er ikke noget galt med retrievere, de er bare sådan...født søde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er syg i hovedet! Hans metoder er ælgamle.. Hunden skal holdes ned med alle midler

som feks.:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=Qh9YOyM2TAk[/media]

 

Hvis ikke det havde været så sørgelig en baggrund, så havde det egentlig været ret sjovt "you see, he is no longer attacking, he just want to relax" Hunden ligger sgu da og forsøger at komme sig efter at han næsten har kvalt den :stupid::damn: Han er jo fuldstændig uden realitetssans :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er han skam heller ikke. Prøv at søge på hans navn herinde eller læs denne artikel ”Hundehviskeren” på TV2

 

sådan har jeg aldrig oplevet hans metoder... :hmm: okay, jeg har nok heller ikke lige fulgt med i ALT hvad han har lavet, men synes aldrig jeg har set ham gøre sådan, som de beskriver i den artikel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...