Gæst Irene Skrevet December 16, 2010 Rapporter Share Skrevet December 16, 2010 Hej og goddag allesammen. Jeg hedder Irene, er 20 år og har en dejlig lille hund på 5 år. Lille og lille... Hun er lille i mine øjne Jeg har trænet hund i Schæferhundeklubben siden jeg var 13 år og har også været med på ungdomslejrene 6 gange - nu er jeg desværre blevet for gammel, øv øv. Selv har jeg grundkursus i Sch.klubben og hvalpekurserne, men vil gerne have en hel masse flere med tiden. Med Quality har jeg et par beg.b prøver, nogen bedre end andre. Om vi med tiden tager en FP, ved jeg ikke lige nu. Hun er absolut "a hund" og trisser op i seng omkring kl.21 og står op ved 6-tiden. Og jeg er altså b-menneske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Endnu en gang velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Velkommen til Kender godt det der med at kalde sin hund for lille - det får jeg mange kommentarer for :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Velkommen Skønt med endnu en Schæfer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Hej igen Hvor i Kongeriet bor du, og hvilken kreds er du medlem af Jeg startede i Sch.hundeklubben for ca. 4 år siden, men har det senest år holdt pause derfra, og træner nu i privat til formålet oprettet klub :klap: Jeg har ligeledes grundkuseret, hvalpekurserne og så har jeg B1, har forsøgt at få B2 osse - men de bliver ved med at udskyde/aflyse det :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Og også velkommen til her:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Hej igen Hvor i Kongeriet bor du, og hvilken kreds er du medlem af Jeg startede i Sch.hundeklubben for ca. 4 år siden, men har det senest år holdt pause derfra, og træner nu i privat til formålet oprettet klub :klap: Jeg har ligeledes grundkuseret, hvalpekurserne og så har jeg B1, har forsøgt at få B2 osse - men de bliver ved med at udskyde/aflyse det :damn: Jeg træner i kreds 70, men har også haft nogen års pause derfra. Hvad med dig? Øv at de aflyser det. Det er da irriterende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Jeg træner i kreds 70, men har også haft nogen års pause derfra. Hvad med dig? Øv at de aflyser det. Det er da irriterende Har været i 75 Århus N - så må vi jo næsten være "naboer" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Har været i 75 Århus N - så må vi jo næsten være "naboer" :blink: Arh, naboer og naboer.. 70 er Fredericia ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Arh, naboer og naboer.. 70 er Fredericia ) :stupid: Selvfølgelig - jeg tænkte Horsens Vi er i Fredercia hvert år til Danmarks Bedste BHP1 - super arrangement Planen var, at Jacki og jeg skulle deltage i 2011, men vi er håbløst bagud i træningen, så det bli'r desværre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 :stupid: Selvfølgelig - jeg tænkte Horsens Vi er i Fredercia hvert år til Danmarks Bedste BHP1 - super arrangement Planen var, at Jacki og jeg skulle deltage i 2011, men vi er håbløst bagud i træningen, så det bli'r desværre ikke Åh, den plan har jeg også haft mange gange, men det er aldrig blevet til noget og nu har jeg bestemt mig for, at hun er for gammel :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Velkommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts