Hop til indhold

Go'daw

Gæst Irene
 Share

Recommended Posts

Hej og goddag allesammen.

Jeg hedder Irene, er 20 år og har en dejlig lille hund på 5 år. Lille og lille... Hun er lille i mine øjne ;-)

Jeg har trænet hund i Schæferhundeklubben siden jeg var 13 år og har også været med på ungdomslejrene 6 gange - nu er jeg desværre blevet for gammel, øv øv.

Selv har jeg grundkursus i Sch.klubben og hvalpekurserne, men vil gerne have en hel masse flere med tiden.

Med Quality har jeg et par beg.b prøver, nogen bedre end andre. Om vi med tiden tager en FP, ved jeg ikke lige nu.

Hun er absolut "a hund" og trisser op i seng omkring kl.21 og står op ved 6-tiden. Og jeg er altså b-menneske ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen :vinken:

Hvor i Kongeriet bor du, og hvilken kreds er du medlem af :engel:

Jeg startede i Sch.hundeklubben for ca. 4 år siden, men har det senest år holdt pause derfra, og træner nu i privat til formålet oprettet klub :klap:

Jeg har ligeledes grundkuseret, hvalpekurserne og så har jeg B1, har forsøgt at få B2 osse - men de bliver ved med at udskyde/aflyse det :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen :vinken:

Hvor i Kongeriet bor du, og hvilken kreds er du medlem af :engel:

Jeg startede i Sch.hundeklubben for ca. 4 år siden, men har det senest år holdt pause derfra, og træner nu i privat til formålet oprettet klub :klap:

Jeg har ligeledes grundkuseret, hvalpekurserne og så har jeg B1, har forsøgt at få B2 osse - men de bliver ved med at udskyde/aflyse det :damn:

Jeg træner i kreds 70, men har også haft nogen års pause derfra. Hvad med dig?

Øv at de aflyser det. Det er da irriterende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, naboer og naboer.. 70 er Fredericia :o)

:stupid: Selvfølgelig - jeg tænkte Horsens :oops:

Vi er i Fredercia hvert år til Danmarks Bedste BHP1 - super arrangement :cool:

Planen var, at Jacki og jeg skulle deltage i 2011, men vi er håbløst bagud i træningen, så det bli'r desværre ikke :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: Selvfølgelig - jeg tænkte Horsens :oops:

Vi er i Fredercia hvert år til Danmarks Bedste BHP1 - super arrangement :cool:

Planen var, at Jacki og jeg skulle deltage i 2011, men vi er håbløst bagud i træningen, så det bli'r desværre ikke :cry:

Åh, den plan har jeg også haft mange gange, men det er aldrig blevet til noget og nu har jeg bestemt mig for, at hun er for gammel :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites