Hop til indhold

Show of Winners 2011

Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg kommer ikke.. tror ikke at Freya er kvalificeret...

Men en opfrodring lyder på - hvis hunden er kvalificeret så SKAL SKAL SKAL man med... ikke mindst for oplevelsens og showets skyld.. det er helt fænomenalt synes jeg:klap:... Freya var med i 2009 på et wild card:mrgreen: (hun havde heller ikke kvalificeret sig der, men fik lov til at deltage anyway:engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Vi har lige været ved at kigge på det og opdaget at vi faktisk har en hund der kan deltage :klap:

Men, men, det er vist ikke noget for os Nordjyder ;-)

Jeg ved tilfædigvis at der er andre nordjyder der har tilmeldt :blink:

og jeg skal til Nordjylland og dømme næste morgen (hvilket er den eneste grund til jeg ikke endeligt har besluttet mig endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst meinertn

Hvad så - kommer der nogen af jer herinde fra med jeres hunde idag? Min hund er ikke kvalificeret, men min gode venindes Tibetanske Terrier kommer derimod i Veteranklassen, så den glæder jeg mig til at følge.

Det er længe siden der sidst har været en Tibetaner med til Show of Winners og jeg glæder mig til at se hvordan vores race kan klare sig blandt de andre vindere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites