chr68866 Skrevet December 18, 2010 Rapporter Share Skrevet December 18, 2010 Hvem kommer??? Jeg er stadig i tvivl... Har fået 1000 opfordringer fra arrangøren (okay... 2), meeeeen........... Kommer I? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Hvem kommer??? Jeg er stadig i tvivl... Har fået 1000 opfordringer fra arrangøren (okay... 2), meeeeen........... Kommer I? Vi har lige været ved at kigge på det og opdaget at vi faktisk har en hund der kan deltage :klap: Men, men, det er vist ikke noget for os Nordjyder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Jeg kommer ikke.. tror ikke at Freya er kvalificeret... Men en opfrodring lyder på - hvis hunden er kvalificeret så SKAL SKAL SKAL man med... ikke mindst for oplevelsens og showets skyld.. det er helt fænomenalt synes jeg:klap:... Freya var med i 2009 på et wild card:mrgreen: (hun havde heller ikke kvalificeret sig der, men fik lov til at deltage anyway:engel:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret December 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Vi har lige været ved at kigge på det og opdaget at vi faktisk har en hund der kan deltage :klap: Men, men, det er vist ikke noget for os Nordjyder Jeg ved tilfædigvis at der er andre nordjyder der har tilmeldt :blink: og jeg skal til Nordjylland og dømme næste morgen (hvilket er den eneste grund til jeg ikke endeligt har besluttet mig endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst meinertn Besvaret Februar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Hvad så - kommer der nogen af jer herinde fra med jeres hunde idag? Min hund er ikke kvalificeret, men min gode venindes Tibetanske Terrier kommer derimod i Veteranklassen, så den glæder jeg mig til at følge. Det er længe siden der sidst har været en Tibetaner med til Show of Winners og jeg glæder mig til at se hvordan vores race kan klare sig blandt de andre vindere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Vi havde tilmeldt, betalt und alles Og så ligger der meter sne igen...Og nu har der også faldet islag hele natten og morgen. Men god fornøjelse til alle der deltager :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria Hjort Besvaret Februar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2011 Var der nogle som tog billeder igår eller som kender nogle der gjorde? Vi kom afsted med kamera, objektiv og det hele - og så var kameraet løbet tør for batterier. Flot ;( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2011 Var der nogle som tog billeder igår eller som kender nogle der gjorde? Vi kom afsted med kamera, objektiv og det hele - og så var kameraet løbet tør for batterier. Flot ;( Der er lagt en masse billeder ind på deres hjemmeside.. ) www.showofwinners.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2011 (rettet) Der er lagt en masse billeder ind på deres hjemmeside.. ) www.showofwinners.dk Og der var da lige et billede af skippers far på forsiden jeg fatter dog ikke helt om han vandt noget EDIT: kunne se på facebook at han blev bis4 Redigeret Februar 27, 2011 af skipper-odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts