Gæst Buddha Skrevet December 24, 2010 Rapporter Share Skrevet December 24, 2010 I tror det er løgn - vi sidder i et hus på landet med 5 hunde, 2 kastrater, 2 intakte tæver og en super intakt Motor. Den ene tæve tænkte det ville være passende at komme i løbetid sådan.. NU og jeg tænkte bare åhgud.. Men der har INTET VÆRET :shock: Motor vil da rigtig gerne snuse hende bagi (og hun stiller velvilligt op, lidt for velvilligt faktisk), men Motor reagerer på 'neej' altså sagt i almindeligt toneleje Han piver ikke, han klynker ikke, han hyler ikke - dog spiser han lidt mindre end normalt og så har han travlt med at få tisset udendørs, men mere ballade er der overhovedet ikke. Han stalker hende ikke eller noget, lige nu sover hun i sofaen og Motor ude foran den kolde hoveddør. Er det ikke vildt? MIN hund som gik gakgakgak for hvad, 3/4 år siden? Det kunne ellers være nogle interessante hvalpe: Far, samojed på 13-14 måneder & mor, pomeranier på 13 år Er godt klar over, at damen nok ikke er højløbsk endnu, men dette er måske et lille skridt for en grand danois, men et kæææææmpe skridt for en hormonramt sammi! Meget stolt hundemor. Meget glad for min uventede julegave :hjerte: Meget spændt på om jeg trækker alt hvad jeg har skrevet tilbage om et par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Tillykke med en rigtig dejlig julegave :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 kunne det have noget at gøre med størrelsen? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Seje motor - han går da bare ud fra, at hun er hans julegave :slem: Også derfor at han stiller sig foran hoveddøren, når hans tilkommende powernapper...han skulle jo nødig risikere, at der kommer andre fertile friere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Tillykke - måske bliver han mere interesseret og døv, når hun er højløbsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvor er det dejligt at høre:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 kunne det have noget at gøre med størrelsen? :hmm: Skal ikke kunne sige det, men for 3/4 år siden havde Motor været klar til at blive far til hvad end, så er ikke sikker på at han har noget begreb om størrelser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Sikken pragtfuld julegave :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Åh, absolut da ikke værst julegave fra Motor-bøllen! Jeg håber, det holder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Interessen er kraftigt øget og i det her hus er alle døre fjernet, så der er skiftehold til at våge over pomeranier og Motor Men vi lever endnu og jeg synes godt nok stadig at ham den lille bølle er ualmindelig dygtig! Stadig ingen hvinen og piven, han spiser fint, sover tungt om natten (inde ved os, sammen med Laki) og han forstår et nej Troede jeg ALDRIG jeg skulle opleve! Men i dag skal vi hjem og det er nu meget rart, for det er altså lidt stressende når man ikke kan spærre af for de 2 lovebirds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Interessen er kraftigt øget og i det her hus er alle døre fjernet, så der er skiftehold til at våge over pomeranier og Motor Men vi lever endnu og jeg synes godt nok stadig at ham den lille bølle er ualmindelig dygtig! Stadig ingen hvinen og piven, han spiser fint, sover tungt om natten (inde ved os, sammen med Laki) og han forstår et nej Troede jeg ALDRIG jeg skulle opleve! Men i dag skal vi hjem og det er nu meget rart, for det er altså lidt stressende når man ikke kan spærre af for de 2 lovebirds. Hvor er Motor bare god :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts