Dorte Skrevet December 25, 2010 Rapporter Share Skrevet December 25, 2010 Jeg har besluttet mig for, at Liva skal have en rampe for at aflaste hendes hofter mest muligt, når hun skal ind og ud af bilen. Hos Avifauna har de to forskellige, men jeg er i tvivl om, hvilken en jeg skal vælge og kunne godt bruge til input Petwalk teleskop rampe 43 x 100-183 cm Avifauna - Alt til dyrene Avifauna - Alt til dyrene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Den første virker mere solid, hvis man ser på, hvad den er lavet af. Men om det har noget at sige ved jeg ikke:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg havde valgt klapmodellen...men det er fordi jeg synes jeg har erfaring generelt med at alt hvad der er sådan noget teleskophalløj bliver besværligt at få ind og ud med tiden....og når den alligevel hverken bliver kortere af det eller andet, så havde det været mit valg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg havde valgt klapmodellen...men det er fordi jeg synes jeg har erfaring generelt med at alt hvad der er sådan noget teleskophalløj bliver besværligt at få ind og ud med tiden....og når den alligevel hverken bliver kortere af det eller andet, så havde det været mit valg... Det kan jeg godt følge dig i. Klappen burde virke lige meget hvad, hvor teleskopet kan sættes sig fast. Måske jeg bliver nødt til at køre der ned og pille lidt ved dem - har ferie i uge 3, så det kunne komme på programmet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Vi var på sporhold med en med en stor hund, der havde en rampe. Den kunne klappes sammen og havde et bærehåndtag (lidt a la tapetbord ). Mener hun havde købt det i Maxizoo - og det virkede bare super. Hun kunne både sætte det til sidedøren og til bagagerummet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tjek evt Zooplus - der burde være gode besparelser :5up: Hundezubehör fürs Auto günstig bei zooplus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Hvis Bernerazuro ikke ser tråden så prøv at skriv til hende, hun har en til Møffe, den kan klappes sammen, er skridsikker og med håndtag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Jeg har disse 2 [ATTACH]37340[/ATTACH] [ATTACH]37341[/ATTACH] Jeg vil anbefale nr. 2, da hundene står bedst fast derpå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Jeg har en ala den her, min er bare lidt kortere og købt i Maxi Zoo: HUNDERAMPE til bil - small - unge, små, ældre, svage og syge hunde. | Kenjan hunde & katteartikler Den er sådan set ganske glimrende, eller, den var, indtil jeg kom til at køre den over Det største problem var, at lære Møffe at gå på den, det brød han sig ikke om! (man har vel højdeskræk :stupid: ) Nedad gik det rimelig snildt, der havde man jo alligevel altid lidt travlt og var fanget oppe i det lille bagagerum, men at komme op i bilen har aldrig været hans hurtigste side... Så det krævede træning og jeg endte med at droppe det Og så kørte jeg den jo også lige over, så stoler ikke længere på holdbarheden... Åhjo, specielt skridsikker var/er min egentlig heller ikke, selvom den havde gummibelægning...! Men de der pinde på tværs hjalp, så fungerede det jo bare som en luksusstige :5up: Men det skal hunden jo lige fatte først Men vil helt klart anbefalde noget, der er længere end min, så det ikke bliver så stejlt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 jeg har bare sat to brædder sammen og nogle tvær ribber som trin - pris 0 kroner . Det fungerer hellt fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Jeg har en ala den her, min er bare lidt kortere og købt i Maxi Zoo: HUNDERAMPE til bil - small - unge, små, ældre, svage og syge hunde. | Kenjan hunde & katteartikler Den er sådan set ganske glimrende, eller, den var, indtil jeg kom til at køre den over Det største problem var, at lære Møffe at gå på den, det brød han sig ikke om! (man har vel højdeskræk :stupid: ) Nedad gik det rimelig snildt, der havde man jo alligevel altid lidt travlt og var fanget oppe i det lille bagagerum, men at komme op i bilen har aldrig været hans hurtigste side... Så det krævede træning og jeg endte med at droppe det Og så kørte jeg den jo også lige over, så stoler ikke længere på holdbarheden... Åhjo, specielt skridsikker var/er min egentlig heller ikke, selvom den havde gummibelægning...! Men de der pinde på tværs hjalp, så fungerede det jo bare som en luksusstige :5up: Men det skal hunden jo lige fatte først Men vil helt klart anbefalde noget, der er længere end min, så det ikke bliver så stejlt Det vil sige, så længe jeg ikke kører den over, så er den fin Jeg tror nu også det bliver en med pinde på tværs jeg har bare sat to brædder sammen og nogle tvær ribber som trin - pris 0 kroner . Det fungerer hellt fint Uha det tror jeg slet ikke gå i gang med - mine hænder er bare ikke skruet rigtigt på til sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Det vil sige, så længe jeg ikke kører den over, så er den fin Jeg tror nu også det bliver en med pinde på tværs Ja, ganske fin - kunne som sagt bare godt have tænkt mig den et hak eller to længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Ja, ganske fin - kunne som sagt bare godt have tænkt mig den et hak eller to længere Det er jo også den lille du har linket til. 120 X 30 cm. Den jeg har, er 160 X 40 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Det er jo også den lille du har linket til. 120 X 30 cm.Den jeg har, er 160 X 40 cm Hehe, tror min er endnu mindre Som jeg skrev, er min bare meget ala. Eneste forskel jeg umiddelbart kan se er størrelse og jeg anbefalder klart en der er lidt længere end min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts