Hop til indhold

min dygtige atypiske trækhund!


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

Jaaeh! har fundet robin en ny interesse.

normalt har jeg taget ham med ud på løbeture og sådan, hvor jeg så har spændt ham rundt om maven..

og så ellers løbet rundt i skoven med ham..

og når jeg bakkede lidt ud, lærte jeg ham kommandoen "mush".

der trækker han så lidt ekstra, og løber til, så jeg også kommer fremad :genert:

 

nu er der så kommet is på langsøen her i byen, og en veninde og jeg, tog ned og stod på skøjter idag :banan:

 

spændte ham så for mavsen igen, for at han ikke skulle løbe væk..

(det er er noget rodet noget, når jeg har skøjter på, og ikke kan springe efter ham) .. haha

 

men han blev ellevild, og viste tydelige tegn på at han elskede det!

så jeg blev lige trukket to runder rundt om søen, i fuld fart.. hvor han bare spænede afsted, og jeg slap for at løfte en fod :mrgreen:

 

men har altså aldrig hørt om "træk-retrievere", så det er noget sjovt, at han synes det er så sjovt :mrgreen::mrgreen:

 

så det er ikke sidste gang, han kommer en tur med rundt på isen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
HAHA, kan lige forestille mig hvordan det har set ud. Dig bag hunden i fuld fart rundt om søen... :lol:

 

:fornaermet::fornaermet:

det ser da mega godt ud, ja det gør så nå! :mrgreen:

rigtig ned i knæene i skistilling, og så ellers bare der ud af:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaeh! har fundet robin en ny interesse.

normalt har jeg taget ham med ud på løbeture og sådan, hvor jeg så har spændt ham rundt om maven..

og så ellers løbet rundt i skoven med ham..

og når jeg bakkede lidt ud, lærte jeg ham kommandoen "mush".

der trækker han så lidt ekstra, og løber til, så jeg også kommer fremad :genert:

 

nu er der så kommet is på langsøen her i byen, og en veninde og jeg, tog ned og stod på skøjter idag :banan:

 

spændte ham så for mavsen igen, for at han ikke skulle løbe væk..

(det er er noget rodet noget, når jeg har skøjter på, og ikke kan springe efter ham) .. haha

 

men han blev ellevild, og viste tydelige tegn på at han elskede det!

så jeg blev lige trukket to runder rundt om søen, i fuld fart.. hvor han bare spænede afsted, og jeg slap for at løfte en fod :mrgreen:

 

men har altså aldrig hørt om "træk-retrievere", så det er noget sjovt, at han synes det er så sjovt :mrgreen::mrgreen:

 

så det er ikke sidste gang, han kommer en tur med rundt på isen :cool:

 

Kan man så blive lovet nogle billeder af Jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må have en ordentlig træksele og en kælk!

 

Kælk er højst sandsynligt for hårdt at trække for en hund, altså med et voksent menneske på, der er noget med at kiloene vejer vildt meget tungere når man sidder ned, end når man står op - stor røv siger jeg bare :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...