Aslan Skrevet December 27, 2010 Rapporter Share Skrevet December 27, 2010 Jeg har jo ikke lige været sååååååå god til det der med billeder af Aslan Så her kommer lidt blandet Putte hunden syntes det er brrrr koldt Yo pipper.....du skal IKKE spise mine æbler (tjek lige ud hvor fin "tyk" han er blevet nede på siden :5up: ) Jeg er såååå fin med mit nye tøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 åårh altså Aslan Dorte nu MÅ vi altså snart lave en nusse-Aslan-dag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Spiller du musik nu? Erj vi er færdige med at lege nu ikk? Hvor meget mon hun skal dæmpes inden hun lader mig i fred? Lidt sorgmodig kan man vel altid se ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 åårh altså Aslan Dorte nu MÅ vi altså snart lave en nusse-Aslan-dag :hjerte: Du kommer bare forbi i morgen, så nusser du aslan i flere timer, og jeg får lov at gøre rent i fred Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Du kommer bare forbi i morgen, så nusser du aslan i flere timer, og jeg får lov at gøre rent i fred haha åårh hvor jeg gerne ville men må vist vente til januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Dejligt at få nogle billeder af Aslan:banan: - og de er bare rigtig gode. Jeg elsker det første slipsebillede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Rigtig dejlige billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 :hjerte: hvor er han bare fin med slips på - han må gerne komme til middag hos mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Dejlige Aslan:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts