Gæst Renésj Skrevet December 28, 2010 Rapporter Share Skrevet December 28, 2010 Tømmer jo kun skraldespanden på computeren meget sjældent, så idag har jeg hevet lidt billeder tilbage fra den, billeder som var kasseret, så her er fra lidt af turene Hvis jeg får f.eks 6-8 gode billeder i en serie (mange ligner jo hinanden), så udvælger jeg typisk de 2-3 bedste og sletter resten, andre er kasseret på grund af lys, eller forkert fokus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Det er famer nogle gode billeder!! Og hold op, hvor hun fælder på et par af dem:mrgreen::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Det er famer nogle gode billeder!! Og hold op, hvor hun fælder på et par af dem:mrgreen::lol: Ja hun kan godt smide lidt :slem: Sidder lige og roder forskellige mapper igennem, for har fundet flere , jeg ikke lige fatter hvorfor er røget i spanden *G*, men med 7-10 billeder i sekundet, så ligner de jo hinanden og nok derfor de er røget ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hold da op hvor er de gode. Og der er nogle rigtig sjove momenter imellem. Du er god til at få fokus det rigtige sted, når hun kommer imod dig:5up:. Når jeg forsøger mig med den slags, bliver de næsten altid uskarpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hold da op hvor er de gode. Og der er nogle rigtig sjove momenter imellem.Du er god til at få fokus det rigtige sted, når hun kommer imod dig:5up:. Når jeg forsøger mig med den slags, bliver de næsten altid uskarpe. Tak Tror mig, jeg kassere rigtig mange billeder, fordi fokus ligger forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Ja jeg forstår det ikke... igen hvis det var mig som havde taget dem, blev de forstørret og kom i glas og ramme:mrgreen:... De er fantastiske René:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg synes også de er super gode.. selvom de er fra skraldespanden :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts