Gæst Chocolate Labrador Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Ja, for de der følger med i min trådt, udtrykte jeg glad, at i går havde min hund så kun været stiv i forbenet én gang siden behandlingen sidste torsdag. Her til morgen, var stivheden der så igen, så gæt hvem der lige hurtigt kom ned på jorden. Var éndnu engang inde på hjemmesiden goldtreat for at få bekræftet, at det endelige resultat i almindelighed først kan ses, når der er gået 3 uger. Lidt beroliget og så alligevel ikke. For man vil jo gerne have et "mirakel". øv øv. Jeg føler det er p**uretfærdigt, selvom jeg godt ved, at det er en møgforkælet indstilling. Kan mærke, at min kæreste er ved at få spat af, at alting drejer sig om hunden, og jeg er "træt af" at overvåge min hund, hver gang den tager et skridt. Undskyld det frustrerede opstød.:???: Ved godt, at der stadigt er meget at gøre. Hunden skal tabe sig (hvilket den er i gang med), svømmetræning og så skal denne her behandling jo lige have en chance. Plus, hvis jeg skal være helt ærligt, så går det rent faktisk også bedre. Men RImadyl'en kan jo også "charmuflere" at det rent faktisk går meget værre, end vi kan se.... det ville sgu have været nemmere med et dværghamster :confused: men alligevel ikke det samme :lun: God dag til jer alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hayly gik også super godt den første uge efter operationen:5up:, og så kom der en uge, hvor det nedad bakke:cry:, og nu er vi så ved at være tilbage igen. Så tror det er meget normalt, at man må forvente noget irritation i leddet. Vi var blevet advaret, at hun ville gå meget dårligere efter operationen, og da hun ikke gjorde dette tænkte vi også som du, at vi ikke var reglen men undtagelsen:-D. Men de kloge har jo altid ret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Det lyder rigtig træls. Kender godt det der med at overvåge hver eneste lille ting de gør. Håber alt løser sig og der bliver klar bedring . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts