Hop til indhold

mad problem igen - igen


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Hvordan går det med hende, har du fået hende til at spise lidt mere?

 

Bella har i dag spist et lille rå ben 8 bidet tørfoder, så meget bliver det ikke til, har prøvet at få nogle til at købe Hill´s Puppy dåsamad men ingen her har det, fik tilbudt prøver af hundemad PRO PLAN det blev til ca 8 bider så ville damen ikke mere :damn:

håber meget på det snart må vende med hende, men hun sover stadig meget, men er stadig glad og frisk når noget sker omkring hende,

i aftes havde vi besøg af en lille Cavalier på 12 uger og de legede vældigt,,så håber stadig på bedring.

 

jubiii kom lige en håndfuld hundemad PRO PLAN i Bellas boldt de blev spist,, :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er tydeligvis fyldt med hormoner i det nordjyske. Victor er også hormon-påvirket i de her dage, og vil ikke spise.

 

Imorgen skal jeg ind i barf-butikken og hente noget nyt spændende kød, som jeg skal hjem og servere, så Vic kan kigge på det, og så kan jeg så sikkert smide det portionen ud (sådan har det været idag + piveri, overdrevet snusen og klæbe-klisterhund). Jeg overvejer at smide det ud inde i byen, så slipper jeg for at bære det hjem, og kassere det når jeg kommer hjem:lol: :rolleyes: Spøg til side...Amen altså hvor er det frustrerende!!!

 

Han vil så heldigvis gerne have hans godbidder, men dem kan man jo ikke leve af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores kat havde været syg og havde brug for at komme sig og tage på, fik han det her dåsemad: Prescription Diet: Canine/Feline a/d

Det er både til hunde og katte og indeholder ekstra af alting og skulle være meget velsmagende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, alt er et forsøg værd, men godt du har fået lidt i hende. Tror det er en god idé at lade hende lege for det.

Sille er også kommet i løbetid og hun er lidt mere træt om dagen og lidt urolig om natten, men hun er stadig glubsk sulten :-D

Hun vil også gerne ud lidt mere.

 

Håber i kommer over løbetid uden alt det døje som vi har haft,:cry:

overvejer meget om jeg skal lade Bella steralisere,:roll: men er så bange for homonforstyrelser og en ulden pels, har set en hvor hundens pels ikke var til at kende,:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre, spiser Sille med velbehag og er ellers som hun plejer, måske en anelse mere træt.

 

Molly har en frygtelig pels...

Hun fik fjernet livmoderen fordi der var nogle vandsvulster i den. Dyrlægen siger hun har hvalpepels. Det lyder jo sødt, men det er det ikke. Hun ligner en busk hund og efter hun fik hvalpe, fik hun også sådan noget hvalros skæg. Vores dyrlæge sagde: "Jamen Molly, du ligner jo en gammel mand"... :lol:

Frygtelig pels og fælder helt forfærdeligt.

Men vi havde jo heller ikke noget valg.

Prøv at kigge i mit album. Molly er vovsen i sneen, nederste hjørne til venstre...

Hendes pels den her vinter er om muligt endnu værre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber i kommer over løbetid uden alt det døje som vi har haft,:cry:

overvejer meget om jeg skal lade Bella sterilisere,:roll: men er så bange for homonforstyrelser og en ulden pels, har set en hvor hundens pels ikke var til at kende,:confused:

 

Ja, pelsen ændrer sig efter sterilisering. Min egen Bella udviklede en lidt tør og kedelig pels, i hvert fald i kraven. Selvom den kan være lidt svær at rede og holde pæn kan lidt balsam og diverse pleje produkter godt afhjælpe så helt slemt er det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...