Hop til indhold

Dexter og jeg præsenterer: BORIS:-D


Rams
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Næææææh en løve mere ! :lun:

Jeg havde da slet ikke opdaget at du skulle have én mere løve!! Men nuttede er han - ham Boris dér...men ok...det er alle løver jo:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næææææh en løve mere ! :lun:

Jeg havde da slet ikke opdaget at du skulle have én mere løve!! Men nuttede er han - ham Boris dér...men ok...det er alle løver jo:slem:

 

Det var også sådan lidt halvt hemmeligt, for jeg skulle lige finde ud af, hvordan der er med 2 hunde, inden jeg ville bestemme mig for ham.:blink:

 

Jeg er også stadig en lille smule i tvivl. Jeg synes, at det er super hyggeligt med 2 hunde.

Men min far blev enormt sur på mig over, at jeg ville have en mere. Jeg fik at vide, at så var hundene ikke velkommen hjemme hos dem. Og det dummeste jeg kunne gøre, var at få 2 hunde!:scared:

 

Jeg er jo voksen, så jeg kan jo sagtens træffe valget uden min fars 'accept'. Og så kommer jeg da bare ikke lige så ofte og ligeså lang tid på besøg hos min far, når jeg skal hjem til hundene.

Men det gjorde mig da enormt ked af det, at han havde den udmelding og det fik da mig til at tænke mig ekstra om, mht om det er totalt åndssvagt at have 2 hunde:vedikke:

 

Men selv nu, hvor Boris er en lille hvalp og har nogle andre behov end Dexter, synes jeg stadig ikke, at det er ret meget mere besværligt med 2 hunde. Men det er langt mere hyggeligt og de beskæftiger hinanden langt mere, end vi har kunnet beskæftige Dexter da han var alene. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Det var også sådan lidt halvt hemmeligt, for jeg skulle lige finde ud af, hvordan der er med 2 hunde, inden jeg ville bestemme mig for ham.:blink:

 

Jeg er også stadig en lille smule i tvivl. Jeg synes, at det er super hyggeligt med 2 hunde.

Men min far blev enormt sur på mig over, at jeg ville have en mere. Jeg fik at vide, at så var hundene ikke velkommen hjemme hos dem. Og det dummeste jeg kunne gøre, var at få 2 hunde!:scared:

 

Jeg er jo voksen, så jeg kan jo sagtens træffe valget uden min fars 'accept'. Og så kommer jeg da bare ikke lige så ofte og ligeså lang tid på besøg hos min far, når jeg skal hjem til hundene.

Men det gjorde mig da enormt ked af det, at han havde den udmelding og det fik da mig til at tænke mig ekstra om, mht om det er totalt åndssvagt at have 2 hunde:vedikke:

 

Men selv nu, hvor Boris er en lille hvalp og har nogle andre behov end Dexter, synes jeg stadig ikke, at det er ret meget mere besværligt med 2 hunde. Men det er langt mere hyggeligt og de beskæftiger hinanden langt mere, end vi har kunnet beskæftige Dexter da han var alene. :-D

 

Åh puha hvor en udmelding din far kom med. Hvad fik ham til det?

Kan godt forstå du blev lidt ked af det.

Min mor er også lidt mops over at jeg vil have en hund (..og ikke et barn:damn:. Hun er virkelig skruk efter at blive mormor. Børn venter vi liiiiige et par år med.). Men herre gud - hvis livet ikke er til for at gøre de ting der gør en glad - ja så ved jeg nu snart ikke! Især efter jeg er startet på en akut afdeling på Aarhus sygehus så har jeg virkelig fået øjnene op for at man dælmedulme skal gøre hvad der gør en glad! (Nå ja, altså indenfor rimelighedens grænser).

 

Selvom jeg ikke engang har fået min whippet endnu (uuuuh, tæven er sat til at føde på lørdag!) så tænker jeg allerede over at måske skulle man have én mere....tror dog aldrig manden går med til det (...han må bearbejdes !):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

En million gange tillykke med Boris:banan:

 

Hvor er han bare smuuuuk:hjerte:

 

To hunde er bare det bedste:lun: De får så meget glæde af hinanden!

 

Og din far er da ikke rigtig klog at sige sådan!!! Tsk tsk... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hun var ellers så kær med sine stritører. :lun: Hvordan har hun udviklet sig temperamentsmæssigt? :-)
Så klipper vi bare lidt af pelsen af..Så stritter de igen.. :mrgreen:

 

Hun er sød og opfindsom..Mere selvstændig end løver er normalt..Ikke som en spids, men hun kan godt gå ud alene f.eks..og hun kan lege med sig selv. Og så er hun selvfølgelig ikke bange for noget, heller ikke store hunde.

Men hun kommer aldrig til at blive en udstillingshund

Link til indlæg
Del på andre sites

Så klipper vi bare lidt af pelsen af..Så stritter de igen.. :mrgreen:

 

Hun er sød og opfindsom..Mere selvstændig end løver er normalt..Ikke som en spids, men hun kan godt gå ud alene f.eks..og hun kan lege med sig selv. Og så er hun selvfølgelig ikke bange for noget, heller ikke store hunde.

Men hun kommer aldrig til at blive en udstillingshund

 

Hun lyder dejlig. :lun: Hun skulle jo have været min, den lille stump. :megaked: Er sikker på, at hun kunne blive den skønneste danseløve. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

En million gange tillykke med Boris:banan:

 

Hvor er han bare smuuuuk:hjerte:

 

To hunde er bare det bedste:lun: De får så meget glæde af hinanden!

 

Og din far er da ikke rigtig klog at sige sådan!!! Tsk tsk... :genert:

 

De lege-slås godt nok også konstant med hinanden:shock::banan: Tror der bruger halvdelen af deres vågne tid på det;-)

De er bare søde sammen:lun: Og det er ligeså ofte lille Boris der tryner Dexter, som omvendt, så Dexter er rigtig god ved ham:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...