Hop til indhold

Neumünster. Nogen der skal derned til juni?


Gæst Røntved
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg regner ikke med det... nu blev Freya jo tysk champ i kassel:cool:.

 

Men hvis det er jeres første udstilling i udlandet, så synes jeg at neumunster er en fin start:5up:... teltene er dog svære at banke i jorden dernede, men ellers så plejer det er gå fint det hele dernede.:-D

 

Husk dog at komme i god tid (læs omkring kl. 8) fordi de kan godt finde på at bytte rundt på rækkefølgen af debømmelserne og starte før end planlagt (men det er nu meget normalt i tyskerland).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kan man campere på udstillingsområdet, eller skal vi finde campingplads:???:

 

Uhh det kan jeg så ikke huske.. men jeg synes ikke det er nødvendigt med en overnatning.:5up:.. Vi har kørt direkte derned om morgen de 2 gange vi har været dernede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
JA man kan campere, men ikke i telt (medmindre det er et udstillingstelt der ikke skal pløkkes)..

Er nogen af ringene udenfor? :shock:

 

jep jep.. jeg har kun udstillet udenfor de gange jeg har været der... jorden er MEGA MEGA hård.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jep jep.. jeg har kun udstillet udenfor de gange jeg har været der... jorden er MEGA MEGA hård.:lol:
:shock::shock: Der kan man se.. Jeg som troede det hele var indendørs :mrgreen:

Hvis man overnatter så husk endelig at der ikke er toiletter, og de lukker porten så man er lukket inde..Isabella og jeg gik i skoven fordi jeg skulle p...e øh træde af på naturens vejne :engel: Da vi kom tilbage havde NOGEN lukket porten..Isabella kunne komme under men det tog hende en time at overbevise mig om at det kunne jeg også.. Jeg kigger mig jo aldrig i spejlet og slet ikke efter jeg har tabt mig..Men jeg gad saq ikke hænge fast under porten hele natten :mrgreen::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde overvejet at tage til neumunster i år, men vi venter nok og tager til dortmund i oktober i stedet... Jeg vil nemlig gerne se hestene og da det er en kombineret hundeudstilling og heste messe jae.... men skal lige have snakket det igennem med gemalen og "vores" avlere, da jeg ved at de skal til neumunster og Godzilla godt kunne bruge de cert der er at vinde der.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi havde overvejet at tage til neumunster i år, men vi venter nok og tager til dortmund i oktober i stedet... Jeg vil nemlig gerne se hestene og da det er en kombineret hundeudstilling og heste messe jae.... men skal lige have snakket det igennem med gemalen og "vores" avlere, da jeg ved at de skal til neumunster og Godzilla godt kunne bruge de cert der er at vinde der.:lun:

 

Jeg synes i skulle tage til Neumunster.. den udstilling er aldrig dyere end en dansk, da du ikke behøver at overnatte:5up:.

 

Den bliver selvfølgelig dyere hvis du liiiiiiige vil handle ind ved grænsen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde overvejet at tage til neumunster i år, men vi venter nok og tager til dortmund i oktober i stedet... Jeg vil nemlig gerne se hestene og da det er en kombineret hundeudstilling og heste messe jae.... men skal lige have snakket det igennem med gemalen og "vores" avlere, da jeg ved at de skal til neumunster og Godzilla godt kunne bruge de cert der er at vinde der.:lun:

 

Så skal I sætte godt med tid af, for det er nærmest umuligt at nå begge dele de dage man udstiller. Det er ihvertfald endnu aldrig lykkedes for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal I sætte godt med tid af, for det er nærmest umuligt at nå begge dele de dage man udstiller. Det er ihvertfald endnu aldrig lykkedes for mig.

 

 

Det er fordi du altid bare vil hurtigt hjem, når vi når til Puttgarden.

 

I teorien burde det kunne lade sig gøre at kunne nå at komme retur inden Tyskland lukker. Sjovt nok går det i øvrigt også stort set altid galt for mig, når jeg syntes jeg skal nå Tylleland på vejen hjem. Så vi har aldrig Slots øl eller sodasnask på lager.... Nok også meget godt, for har ingen idé om hvor pokker vi skulle stable møget henne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi du altid bare vil hurtigt hjem, når vi når til Puttgarden.

 

I teorien burde det kunne lade sig gøre at kunne nå at komme retur inden Tyskland lukker. Sjovt nok går det i øvrigt også stort set altid galt for mig, når jeg syntes jeg skal nå Tylleland på vejen hjem. Så vi har aldrig Slots øl eller sodasnask på lager.... Nok også meget godt, for har ingen idé om hvor pokker vi skulle stable møget henne.

 

hvad har det med hestemessen at gøre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad har det med hestemessen at gøre :lol:

 

Ah, nåede ikke lige at se hvem det var du citerede. Og det sidste jeg havde bidt mærke i i tråden, var at Freya talte om bordershop. Så det var så langt min hjerne var nået.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst meinertn

Nå, så har jeg meldt til min første udstilling i Tyskland = Neumünster.

 

Er der andre der også har fået meldt sig til? Jeg skal deltage med min Tibetanske Terrier i Championklassen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst meinertn

Hvordan gik så jer der tog til Neumünster med jeres hunde?

 

Det gik over al forventning med min Tibetanske Terrier:-D

 

Han vandt championklassen, blev 2. bedste han og vi gik således hjem med VDH-CAC, Res KTR-CAC og Res CACIB. :banan:

 

Jeg er mere end tilfreds med vores tyske debut :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom hjem med en BIM han og mangler nu kun ét cert, for at han bliver DECH, men det må jo vente til næste år. Undrer mig ellers hvordan i alverden, at det lykkedes mig, at få ham rundt i ringen, Katla var nemlig løbsk, så han kunne slet ikke koncentrere sig, men det gik jo meget godt.

Og min lille Katla (hvalpe klasse)fik den fineste kritik af en rigtig erfaren jagthunde dommer, det betød næsten mere end Zako´s BIM. Han fik mig til at love, at fortsætte hendes udstillingkarriere, da hun var en ypperlig repræsentant for racen, så jeg blev glad, og lovede højt og helligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...