Hop til indhold

Hjælp...


Gæst pmr1980
 Share

Recommended Posts

Gæst pmr1980

Hej Alle sammen.

 

Jeg er netop kommet hjem ed min lille dsg, en skøn lille pige :hjerte: Jeg har haft hund før, men aldrig en dsg.

 

Så kunne godt bruge alle jeres gode råd om racen.

 

Jeg har selvfølgelig læst om racen inden vi fik hende, men det er nu ikke det samme som jeres erfaringer :-D

 

Og så skal det lille pus jo have et navn, nogen forslag? :confused:

 

Knus Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst pmr1980
Nu har jeg ikke selv en DSG, men jeg har et navneforslag... Jeg tænkte straks Prima, da jeg så hende og læste dit profilnavn... Synes faktisk det er ret sødt og nok ikke så brugt :lun:

 

Det er i hvert fald anderledes, og vil bestemt bliver overvejet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare husk at en dsg er ikke en terrier! Den har slet ikke samme temperament og er faktisk lidt sårbar rent sinds mæssigt! Men en super skøn hund og utrolig lærenem :hjerte:

 

Jeg overvejede at kalde min dsg Roxy dengang jeg skulle vælge navn til hende, men det blev Izzie i stedet for :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Tillykke med den lille ny :-D

Noget jeg ikke kan understrege nok et at selvom det er en lille hund har den stadig brug for motion og hjernearbejde så lav en masse søge opgaver osv. det er jo en rottehund.

Og ligesom tidligere nævnt er det ikke en terrier selvom mange siger det.

 

Jeg har ikke noget navne forslag, men synes at både Prima og Roxy lyder som nogle gode navne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Bella2008

Tillykke med jeres hund :)

 

Jeg har en dgs og jeg har fundet ud af at min hund godt kan lide at lave en masse aktiviteter og hun elsker at øve sit, dæk, find(søge) m.m sammen med mig og min kæreste.

Dgs vil være med til ALT de er mega selvskabshunde og vores vil mega gerne ud og gå hele tiden jeg tror ikke at hun kan blive træt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...