Hop til indhold

Olier til barfen


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Victor skal have noget nyt olie pt. får han Hokamix olie "skin & shine" på hans barf, men det er også godt med lidt afveksling f.eks for smagen.

 

Jeg overvejer Livets Olie, nogen der har erfaringer med det? Jeg har hørt det skulle være godt til allergihunde. Men jeg har også hørt at der skulle være meget kort holdbarhed på den?

 

Andre bud? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor skal have noget nyt olie

Jeg overvejer Livets Olie, nogen der har erfaringer med det? Jeg har hørt det skulle være godt til allergihunde. Men jeg har også hørt at der skulle være meget kort holdbarhed på den?

Andre bud? :-)

 

Når jeg bruger olie, bruger jeg Livets Olie. Den er godt nok en omega 6 olie men en inflammationsvenlig type (GLA). Neutral i smag. Og køb den til mennesker ikke den til hunde og heste, som har et lavere indhold af alt det sunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg bruger olie, bruger jeg Livets Olie. Den er godt nok en omega 6 olie men en inflammationsvenlig type (GLA). Neutral i smag. Og køb den til mennesker ikke den til hunde og heste, som har et lavere indhold af alt det sunde.

 

Det lyder skidegodt. Så vil jeg bare bruge den jeg har :klap: Jeg tager den nemlig selv i smoothies. Jeg anede ikke hvad forskellen var. Der kan man bare se.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...