Alt4Victor Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Victor skal have noget nyt olie pt. får han Hokamix olie "skin & shine" på hans barf, men det er også godt med lidt afveksling f.eks for smagen. Jeg overvejer Livets Olie, nogen der har erfaringer med det? Jeg har hørt det skulle være godt til allergihunde. Men jeg har også hørt at der skulle være meget kort holdbarhed på den? Andre bud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeg bruger kun fiskeolie:engel: Og pt er det Olivers.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeg bruger kun fiskeolie:engel: Og pt er det Olivers.. Victor vil ikke have fiskeolie. Det fungerer som Victor-forskrækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Victor skal have noget nyt olie Jeg overvejer Livets Olie, nogen der har erfaringer med det? Jeg har hørt det skulle være godt til allergihunde. Men jeg har også hørt at der skulle være meget kort holdbarhed på den? Andre bud? Når jeg bruger olie, bruger jeg Livets Olie. Den er godt nok en omega 6 olie men en inflammationsvenlig type (GLA). Neutral i smag. Og køb den til mennesker ikke den til hunde og heste, som har et lavere indhold af alt det sunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Når jeg bruger olie, bruger jeg Livets Olie. Den er godt nok en omega 6 olie men en inflammationsvenlig type (GLA). Neutral i smag. Og køb den til mennesker ikke den til hunde og heste, som har et lavere indhold af alt det sunde. Det lyder skidegodt. Så vil jeg bare bruge den jeg har :klap: Jeg tager den nemlig selv i smoothies. Jeg anede ikke hvad forskellen var. Der kan man bare se.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts