Gæst Chocolate Labrador Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hej I forbindelse med bryllup til maj, skal hunden én overnatning i hundepension. Er der nogen, som har gode erfaringer med en hundepension nær Tarm, Skjern m.v. i Vestjylland? Der er kun tale om én overnatning, da huset bliver alt for hektisk den dag, til min hund. Omvendt vil jeg jo gerne være sikker på, at hun får en rigtig god behandling. Nogle ideer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Hej I forbindelse med bryllup til maj, skal hunden én overnatning i hundepension. Er der nogen, som har gode erfaringer med en hundepension nær Tarm, Skjern m.v. i Vestjylland? Der er kun tale om én overnatning, da huset bliver alt for hektisk den dag, til min hund. Omvendt vil jeg jo gerne være sikker på, at hun får en rigtig god behandling. Nogle ideer? Kender et sted ved Ringkøbing, som er et sted jeg 100% kan anbefale!! Det er Banner og det er bare SÅ godt et sted... Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst slang Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 hej. hvis du en anden gang får brug for hjælp til at passe din hund i skjern, er du velkommen til at kontakte os. vi er startet med at passe hunde i udkanten af skjern med en koncept hvor hundene er i focus og er inde ved os når vi er hjemme og i deres bokse om natten. mvh kjeld 51720605 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts