Hop til indhold

Kennel til én overnatning i Vestjylland (Skjern)

Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Hej :-)

I forbindelse med bryllup til maj, skal hunden én overnatning i hundepension. Er der nogen, som har gode erfaringer med en hundepension nær Tarm, Skjern m.v. i Vestjylland?

Der er kun tale om én overnatning, da huset bliver alt for hektisk den dag, til min hund. Omvendt vil jeg jo gerne være sikker på, at hun får en rigtig god behandling. :lun:

Nogle ideer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-)

I forbindelse med bryllup til maj, skal hunden én overnatning i hundepension. Er der nogen, som har gode erfaringer med en hundepension nær Tarm, Skjern m.v. i Vestjylland?

Der er kun tale om én overnatning, da huset bliver alt for hektisk den dag, til min hund. Omvendt vil jeg jo gerne være sikker på, at hun får en rigtig god behandling. :lun:

Nogle ideer?

Kender et sted ved Ringkøbing, som er et sted jeg 100% kan anbefale!! Det er Banner og det er bare SÅ godt et sted...

Held og lykke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 5 months later...

hej.

hvis du en anden gang får brug for hjælp til at passe din hund i skjern, er du velkommen til at kontakte os.

vi er startet med at passe hunde i udkanten af skjern med en koncept hvor hundene er i focus og er inde ved os når vi er hjemme og i deres bokse om natten.

mvh kjeld 51720605

Link til indlæg
Del på andre sites