Gæst Buddha Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 ugen lille hygge-hyler [media] [/media] har filmet motor der sidder og brokker sig og snakker om alt mellem himmel og hav.. da jeg så afspiller den, brænder han helt sammen - samtidigt er der en hund der gør i tv, åh gud alt det han skal holde styr på [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Motor tænker, da han hører klippet "Endelig! Endelig en der forstår hvordan jeg har det, og går med de samme tanker om verden! Jeg må møde denne hund. Lad mig straks kalde på den" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Åhhh hvor er han sød Cooper elskede det første klip og hylede sammen med Motor, skal se om jeg ikke kan filme hans svar til Motor senere i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Motor tænker, da han hører klippet "Endelig! Endelig en der forstår hvordan jeg har det, og går med de samme tanker om verden! Jeg må møde denne hund. Lad mig straks kalde på den" haha ja må være sådan det hænger sammen! lige da jeg tændte "hans" film, duttede han så hårdt på computeren at den var ved at ryge på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Åhhh hvor er han sød Cooper elskede det første klip og hylede sammen med Motor, skal se om jeg ikke kan filme hans svar til Motor senere i dag jaaa! hvor sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Haha hvor godt, hans helt egen netven . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Haha, dejlige Motor-dreng! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 haha genialt! :klap: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 jaaa! hvor sjovt Øv kæresten kan ikek finde ud af at flytte film fra sin Iphone over på comp, så det bliver lige en anden gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Petrine spurter op i vindueskarmen og spejder efter den frække køter, mens hun knurrer Zamzam og Bastarden småbjæffer og lytter intenst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Petrine spurter op i vindueskarmen og spejder efter den frække køter, mens hun knurrer Zamzam og Bastarden småbjæffer og lytter intenst! tænkte sgu nok han sad og talte om damer, den lille frækkert! det er en spøjs lyd, hans nye påfund, AJ AJ AAJJ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts