Dinah Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 hmm:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Rosita er sødere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Rosita er sødere! Ja og Gizmo og Rosita ligner da slet ikke hinanden - næsten ikke - de har i hvert fald ikke de samme farver, nå!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Haha ... Jeg synes nu de er søde... begge to . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hvad du end gør så: don't feed her after dark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hvad du end gør så: don't feed her after dark ellers kommer jeg til at ligge i arm med denne her:skraek: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 ellers kommer jeg til at ligge i arm med denne her:skraek: Nemlig :scared: Så vær standhaftig, Rosita i dagudgaven ér altså bare noget mere nussevenlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øv øv - jeg troede altså at Gizmo havde haft en play-date med Rosita (BlackGSD´S Gizmo :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øv øv - jeg troede altså at Gizmo havde haft en play-date med Rosita (BlackGSD´S Gizmo :blink:) Det troede jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øv øv - jeg troede altså at Gizmo havde haft en play-date med Rosita (BlackGSD´S Gizmo :blink:) Det troede jeg også hehe nej, det var meget værrrere:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Men de ligner godt nok meget hinanden Rosita er bare sort og den anden brun :hmm: Rosita er helt klart sødest! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øv øv - jeg troede altså at Gizmo havde haft en play-date med Rosita (BlackGSD´S Gizmo :blink:) Så spørg lige om jeg blev forvirret... man ved jo aldrig hvad det røde monster kan finde på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Så spørg lige om jeg blev forvirret... man ved jo aldrig hvad det røde monster kan finde på... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts