Gæst Vic :) Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hej alle! Min hund Valdemar kradser på døren når han skal ind. Jeg har læst at man så først skal lukke hunden ind når den ikke kradser, det er bare hvis vi ikke gør noget og venter på at han ikke gør det, så står han jo og kradser malingen af døren Har i en metode til hvordan vi kan lære ham at han ikke må, uden at han kradser malingen af døren ?? Sådan reagerede vi idag da han gjorde det: Valdemar kradser. Går ud og skælder ham ud og peger på der hvor at han har ridset døren. Går ind igen uden at lukke ham ind. Et par minutter senere kradser han ikke og bliver lukket ind. /Victoria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hej alle!Min hund Valdemar kradser på døren når han skal ind. Jeg har læst at man så først skal lukke hunden ind når den ikke kradser, det er bare hvis vi ikke gør noget og venter på at han ikke gør det, så står han jo og kradser malingen af døren Har i en metode til hvordan vi kan lære ham at han ikke må, uden at han kradser malingen af døren ?? Sådan reagerede vi idag da han gjorde det: Valdemar kradser. Går ud og skælder ham ud og peger på der hvor at han har ridset døren. Går ind igen uden at lukke ham ind. Et par minutter senere kradser han ikke og bliver lukket ind. /Victoria Øhm hvordan vil du så have at han skal fortælle dig, at han gerne vil ind? Når nu han skal være ude alene.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Enig med Jeanette. Luk da hunden ind, når han nu pænt be'r om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 og din hund stoppede sikkert med at kradse fordi han var forvirret over du åbnede døren, snakkede volapyk og lukkede døren igen. køb en klokke og hæng op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Eller køb en ringklokke! Cat DoorBell - Kattelem 2.0 - Kattens egen ringklokke! Min kat skal have sådan én en dag. Så må vi se om ringklokken lyder hver gang en fugl flyver forbi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ja, hvordan skal han give lyd når han vil ind? Installer en dørklokke, eller bare køb sådan et båthorn (de er ikke så dyre) og lær ham at når han dutter på den, så går døren op.. Så er jeg sikker på at han hurtigt stopper med at kradse på døren.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts