Gæst Buddha Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Overvejer om jeg skal have en anden, så vil vildt gerne høre plus og minus ved jeres Og - vigtigt - hvor meget larmer de?? Motor har været i bad i dag, og sørme om han ikke begyndte at ligne en der nød blowningen tilsidst! Enten det.. eller også var han bare i chok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Ih er der slet ingen der har en fed blower? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg har købt en af en bruger herinde http://skøde-hunden.dk/blower-1/blower-model-kraftig-1.html Den fungerer super godt, og der er ret meget power på, når den blæser. Så jeg bruger den også, når jeg fejer terrassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 www.redtu ....øh.. ....narh... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg har købt en af en bruger herindehttp://skøde-hunden.dk/blower-1/blower-model-kraftig-1.html Den fungerer super godt, og der er ret meget power på, når den blæser. Så jeg bruger den også, når jeg fejer terrassen den har jeg! men fårk den larmer. og så er slangen ikke særlig lang, så jeg ender med at sidde vildt akavet og hive i den.. derfor jeg overvejede en anden. www.redtu ....øh......narh... :drille: du skulle tage at smutte på den lokale bodega snart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 den har jeg! men fårk den larmer. og så er slangen ikke særlig lang, så jeg ender med at sidde vildt akavet og hive i den.. derfor jeg overvejede en anden. Ja, den larmer helt vildt Kan man ikke få en længere slange... :hmm: Det synes jeg, at jeg læste engang.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig. Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt. For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Overdkket hundegrd, isoleret hundehus, transportbur, fdekasse Har kun én varmeindstilling, men har tilgengæld trinløs blowerkraft, hvilket er super, hvis man vil have lidt mindre blæs omkring hovede eksempelvis - eller hvis man skal forme. Larmer nok på linje med en støvsuger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt. For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for. mjaeh aner det ikke? vel fordi der er uanede mængder pels her, så er jeg blevet anbefalet blower. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt. For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for. Her er der per hund en tidsforskel på ca. en time. Måske lidt mere. Det skal så her ganges med 3, så i hvert fald 4 timer sparet når der skal gøres klar til udstilling eller bare vaskes. For mig har det været penge godt givet ud, og jeg forstår ikke hvordan jeg har kunne klare mig uden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt. For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for. Jeg har ihvertfald brændt de første 10 hårtørrere af før jeg fik en blower. Jeg ved ikke hvilken race du har haily, men at tørre en newfoundlænder med hårtørrer tager 3 timer, med en blower tager det en time. Nu er det primært cocker jeg ordner og her sparer jeg ihvertfald en time på at blowe fremfor at bruge en hårtørrer som ihvertfald tager 2 timer. pr hund. I dag forstår jeg slet ikke hvordan jeg kunne leve uden dengang jeg udstillede newfer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 jeg har iøvrigt samme model som mk101 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Nu er det primært cocker jeg ordner og her sparer jeg ihvertfald en time på at blowe fremfor at bruge en hårtørrer som ihvertfald tager 2 timer. pr hund. vi er pt på 3 timer her, og så er motor ikke helt gennemtør. hvilken blower har du/brugte du til dine newfere? - edit nevermind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 vi er pt på 3 timer her, og så er motor ikke helt gennemtør. hvilken blower har du/brugte du til dine newfere? - edit nevermind Se indlægget over dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Se indlægget over dig jeg edit'ede da - lynhurtig som en ninja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Så er der os med samojeder som ikke ejer en blower Har sgu ikke råd til en med min sølle SU.. Så det er tørring med håndklæder og en rejsehårtørrer og en hulens masse tålmodighed.... desværre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tror jeg skal ha sovet noget mere.. Læste overskriften som "Må jeg se din browser" og da jeg så så du spurgte hvor meget den larmede, måtte jeg liiiige læse overskriften igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jeg tror at min model er udgået - jeg købte den hos tholo for snart, ja hvad, 3 år siden.... tiden flyver sgu afsted... Den har to trin, hvilket er fedt når der skal blowes i hovedet:5up:... Den har ikke noget varmelegme, men luften bliver naturlig varm, jo længere tid jeg har stået med den (læs: passerer forbi motoren:lol:) Selve kraftigheden på bloweren kan sammenlignes med denne: Metro - Air Force® Blaster® (Turbo-tørrer/Blower) og så har den en god lang slange.. Jeg synes ikke den larmer voldsomt meget.. ala en støvsuger.:5up: Men jeg kan ikke undvære min:engel:.. Freya plejer at være tør (i fuld pels) på 1½ time og Joey ca. 2½ - 3 timer. Jeg drømmer dog stadig om et nr. større end den som jeg har linket til: Metro master blaster:mrgreen:.. men koster dyyyyyyr:oops:.. men det må bestemt være det som ligger øverst på min ønske liste i øjeblikket..:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tror jeg skal ha sovet noget mere.. Læste overskriften som "Må jeg se din browser" og da jeg så så du spurgte hvor meget den larmede, måtte jeg liiiige læse overskriften igen og jeg undrer mig over hvorfor mænnerne endnu ikke har postet billeder af deres koner/kærester/elskerinder i denne tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 og jeg undrer mig over hvorfor mænnerne endnu ikke har postet billeder af deres koner/kærester/elskerinder i denne tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
adanais Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Jeg skal snart have købt mig en, så hvis nogen af jer brænder inde med en ekstra blower så smid lige en besked Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts