Hop til indhold

Må jeg se din blower?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Overvejer om jeg skal have en anden, så vil vildt gerne høre plus og minus ved jeres :-D Og - vigtigt - hvor meget larmer de??

 

Motor har været i bad i dag, og sørme om han ikke begyndte at ligne en der nød blowningen tilsidst! Enten det.. eller også var han bare i chok ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en af en bruger herinde

http://skøde-hunden.dk/blower-1/blower-model-kraftig-1.html

 

 

Den fungerer super godt, og der er ret meget power på, når den blæser. Så jeg bruger den også, når jeg fejer terrassen :mrgreen:

 

den har jeg!

men fårk den larmer. og så er slangen ikke særlig lang, så jeg ender med at sidde vildt akavet og hive i den.. derfor jeg overvejede en anden.

 

www.redtu ....øh..

....narh...

:mrgreen:

 

:drille::drille: du skulle tage at smutte på den lokale bodega snart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.

Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt.

 

For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for.

 

mjaeh aner det ikke? vel fordi der er uanede mængder pels her, så er jeg blevet anbefalet blower.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.

Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt.

 

For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for.

 

Her er der per hund en tidsforskel på ca. en time. Måske lidt mere. Det skal så her ganges med 3, så i hvert fald 4 timer sparet når der skal gøres klar til udstilling eller bare vaskes.

 

For mig har det været penge godt givet ud, og jeg forstår ikke hvordan jeg har kunne klare mig uden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke bare bruge en 2000w føntørrer? Det fungerer fint for mig.

Den er til at håndtere og med en forlængerledning så når man langt.

 

For ikke at nævne prisforskellen! Den viste blower koster 1300.....det kan jeg få mange føntørrere for.

 

 

Jeg har ihvertfald brændt de første 10 hårtørrere af før jeg fik en blower. Jeg ved ikke hvilken race du har haily, men at tørre en newfoundlænder med hårtørrer tager 3 timer, med en blower tager det en time.

 

Nu er det primært cocker jeg ordner og her sparer jeg ihvertfald en time på at blowe fremfor at bruge en hårtørrer som ihvertfald tager 2 timer. pr hund.

 

I dag forstår jeg slet ikke hvordan jeg kunne leve uden dengang jeg udstillede newfer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det primært cocker jeg ordner og her sparer jeg ihvertfald en time på at blowe fremfor at bruge en hårtørrer som ihvertfald tager 2 timer. pr hund.

 

vi er pt på 3 timer her, og så er motor ikke helt gennemtør.

 

hvilken blower har du/brugte du til dine newfere? - edit nevermind

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Så er der os med samojeder som ikke ejer en blower :fornaermet: Har sgu ikke råd til en med min sølle SU.. Så det er tørring med håndklæder og en rejsehårtørrer og en hulens masse tålmodighed.... desværre....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Tror jeg skal ha sovet noget mere.. Læste overskriften som "Må jeg se din browser" og da jeg så så du spurgte hvor meget den larmede, måtte jeg liiiige læse overskriften igen :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg tror at min model er udgået - jeg købte den hos tholo for snart, ja hvad, 3 år siden..:lol:.. tiden flyver sgu afsted...

 

Den har to trin, hvilket er fedt når der skal blowes i hovedet:5up:... Den har ikke noget varmelegme, men luften bliver naturlig varm, jo længere tid jeg har stået med den (læs: passerer forbi motoren:lol:)

 

Selve kraftigheden på bloweren kan sammenlignes med denne: Metro - Air Force® Blaster® (Turbo-tørrer/Blower)

 

og så har den en god lang slange..

 

Jeg synes ikke den larmer voldsomt meget.. ala en støvsuger.:5up:

 

Men jeg kan ikke undvære min:engel:.. Freya plejer at være tør (i fuld pels) på 1½ time og Joey ca. 2½ - 3 timer. :engel:

 

Jeg drømmer dog stadig om et nr. større end den som jeg har linket til: Metro master blaster:mrgreen:.. men koster dyyyyyyr:oops:.. men det må bestemt være det som ligger øverst på min ønske liste i øjeblikket..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...