Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

ved nærmere eftertanke, så synes jeg at du skal stille i junior..:5up:.. du skal være obs på de nye udstillingsregler, og efter de nye, skal du på lige efter hvalpene mener jeg... ingen champs før nu.

 

Ok - jeg skal lige have styr på det her..

Jeg går ind med Motor, stiller mig i rækkefølge, vi løber en omgang eller til dommer siger fint, stiller hunden, venter på det bliver vores tur, dommer hilser, kigger måske på hunden, vi løber i en trekant/frem og tilbage på linje), stiller hund til kigning igen, dommer bedømmer og giver resultat..

Hvis det er en.. rød eller lilla, så bliver man i ringen, hvis ikke.. skrider man så bare?

 

Edit: kommer fra selskabshunde - at skride er populært. Men kan virkelig ikke gøre det fornærmet nok

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Ok - jeg skal lige have styr på det her..

Jeg går ind med Motor, stiller mig i rækkefølge, vi løber en omgang eller til dommer siger fint, stiller hunden, venter på det bliver vores tur, dommer hilser, kigger måske på hunden, vi løber i en trekant/frem og tilbage på linje), stiller hund til kigning igen, dommer bedømmer og giver resultat..

Hvis det er en.. rød eller lilla, så bliver man i ringen, hvis ikke.. skrider man så bare?

 

Edit: kommer fra selskabshunde - at skride er populært. Men kan virkelig ikke gøre det fornærmet nok

 

Der bliver ikke delt lilla ud mere...:engel:

 

Excellent = rød

Very good = blå

Good = gul

Suf = grøn

 

og så er der et par stykker mere..

 

Hvis man får rød bliver man inde, og dommeren placerer de tilbageværende. Dem som han/hun finder værdige modtager CK = lyserødt bånd. Det er også kun dem som får lov til at deltage i bedste han/ tæve klasse..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der bliver ikke delt lilla ud mere...:engel:

 

Excellent = rød

Very good = blå

Good = gul

Suf = grøn

 

og så er der et par stykker mere..

 

Hvis man får rød bliver man inde, og dommeren placerer de tilbageværende. Dem som han/hun finder værdige modtager CK = lyserødt bånd. Det er også kun dem som får lov til at deltage i bedste han/ tæve klasse..:engel:

 

Ej men der kan du se.. Ok, det er også først indført nu, ik? But good to know..

Rød mand.. stå! Blå mand.. gå! Gul mand.. hvæs! Grøn mand.. lav scene!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ej men der kan du se.. Ok, det er også først indført nu, ik? But good to know..

Rød mand.. stå! Blå mand.. gå! Gul mand.. hvæs! Grøn mand.. lav scene!

 

 

Det er netop liiige indført...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

koda er nu tilmeldt :mrgreen:

 

Dog er jeg lidt nervøs for han har noget med store hanner han er lidt utryg ved dem og stirre de på ham for længe knurre han..

 

Den ene han som jeg VED kommer har han mødt til hans sidste rally prøve og der var han meget trykket og ked af at sku gå for tæt på den, den sad på ærespladsen, så vi skulle forbi den.. Den gjorde også udfald mod ham og koda tager udfordringen op.. Men plejer at kunen kontorollere ham håber bare ikke han får en dårlig kritik grundet temperment på den konto han er jo jordens dejligste basse :cry: bare ikke alle han hunde han bryder sig om mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der bliver ikke delt lilla ud mere...:engel:

 

Excellent = rød

Very good = blå

Good = gul

Suf = grøn

 

og så er der et par stykker mere..

 

Hvis man får rød bliver man inde, og dommeren placerer de tilbageværende. Dem som han/hun finder værdige modtager CK = lyserødt bånd. Det er også kun dem som får lov til at deltage i bedste han/ tæve klasse..:engel:

 

men der er kun 1 der kan få certet ikk??? Lige som man er begyndt at sætte sig ind i udstillingsreglerne så bliver der lavet nye... Forvirringstilstande her hos mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber vi kommer om søndagen (jeg vil gerne se spidshundene). Min kæreste har også næsten sagt ja, men han er lidt skeptisk overfor vejret....

 

Hvis vi kun er to voksne der kommer, uden hund, kan vi så vente med at købe billetter ved indgangen på selve dagen?

 

Jep - sådan fungerer det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
men der er kun 1 der kan få certet ikk??? Lige som man er begyndt at sætte sig ind i udstillingsreglerne så bliver der lavet nye... Forvirringstilstande her hos mig :engel:

 

jojo.. kun et cert.... og så er der blevet indført et res. cert... men det er kun gældene som et rigtig cert, hvis cert vinderen bliver disket.. og hvor tit sker det lige:stupid:... dååååååm ny mærkelig regl.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

jojo.. kun et cert.... og så er der blevet indført et res. cert... men det er kun gældene som et rigtig cert, hvis cert vinderen bliver disket.. og hvor tit sker det lige:stupid:... dååååååm ny mærkelig regl.:damn:

 

 

Øv troede lige der kunen blive uddelt flere certer så man havde en lidt større chance for at prøve få et cert en dag :mrgreen::engel:

 

Vi har ikke en chance mod de store flotte hanhunde nok ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:kys:tak og det burde jeg egentlig selv have kunne finde :genert: nå dovenskaben længe leve :mrgreen:

 

Jeg kommer evt søndag så, jeg tror at skippers mor og bror skal udstilles så kan da heppe på dem og alle i andres hunde :-D

 

Skal Skipper ikke også udstilles:slem:......:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal Skipper ikke også udstilles:slem:......:5up:

 

Vi har ikke været til ringtræning siden før Herning da jeg har haft et job med totalt åndssvage arbejdstider :???:

 

Jeg tænker at vi måske skal gøre bare et lidt bedre indtryk næste gang vi udstiller end vi gjorde i Herning hvor Skipper tissede i ringen og jeg kastede op pga graviditetskvalme (dog IKKE i ringen gudskelov :mrgreen:) så vi springer over denne gang :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi har ikke været til ringtræning siden før Herning da jeg har haft et job med totalt åndssvage arbejdstider :???:

 

Jeg tænker at vi måske skal gøre bare et lidt bedre indtryk næste gang vi udstiller end vi gjorde i Herning hvor Skipper tissede i ringen og jeg kastede op pga graviditetskvalme (dog IKKE i ringen gudskelov :mrgreen:) så vi springer over denne gang :lol:

 

oki...:engel:... men så er det jo godt at der kommer mange flere udstillinger endnu.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

oki...:engel:... men så er det jo godt at der kommer mange flere udstillinger endnu.:5up:

 

Ja det er jo det :-D jeg tror vores problem er at jeg bliver for usikker og nervøs når vi går i ringen og det kan han nok mærke...

 

Jeg overvejer lidt om man skal prøve buddha metoden og lokke nogen til at udstille ham for os :hmm:bare for at se om det gør en forskel når jeg er væk

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja det er jo det :-D jeg tror vores problem er at jeg bliver for usikker og nervøs når vi går i ringen og det kan han nok mærke...

 

Jeg overvejer lidt om man skal prøve buddha metoden og lokke nogen til at udstille ham for os :hmm:bare for at se om det gør en forskel når jeg er væk

 

Det er ellers en skam at du er så nervøs...:cry:.. du tror ikke bare at du skal prøve at udstille lidt flere gange og så bliver det bedre??... Der kommer jo en masse skuer her i foråret, dem skal du næsten tage med til, så du kan få den showtræning.:5up:

 

I starten var jeg også MEGA nervøs, men det bliver bedre og bedre... Jeg har dog ikke sluppet af med nervøsiteten inden jeg skal i ringen - en spændt fornemmelse i maven.. Men når jeg går i ringen, så går den fornemmelse væk.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er det ude i Dronning Margrethe hallerne?

 

Og hvad koster det ca. som tilskuer (uden hund, evt med barn under 3 år) at komme ind?

 

Jeps til hallerne:5up:

 

Det koster 50kr. for voksne.. barnet på under 3år kan komme gratis ind.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...