Inkognito Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hvem herinde fra skal en tur til Fredericia? Jessie og jeg kommer den 13/2. Hvis der er nogen fra storkøbenhavn eller andre steder på Sjælland langs min rute, der vil med og dele udgifterne, så har jeg plads til en hund og et menneske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg kommer nok forbi og kigger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Har stadig ikke besluttet mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Har stadig ikke besluttet mig... Jeg har tilmeldt Hvis mk101 ikke tager afsted, så vil jeg gerne køre sammen med dig (med mindre du bliver BIR og skal i store ring:engel:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Meningen er jo at jeg ville tage over og bruge weekenden derovre. Men ved ikke om jeg kan få en til at passe katten allerede igen om en måned:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvem herinde fra skal en tur til Fredericia? Jessie og jeg kommer den 13/2. Hvis der er nogen fra storkøbenhavn eller andre steder på Sjælland langs min rute, der vil med og dele udgifterne, så har jeg plads til en hund og et menneske Jeg vil nok gerne med (skal lige hører planerne herhjemme først) men det bliver uden hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Har stadig ikke besluttet mig... Er du så ikke ved at have lidt småtravlt? Jeg har tilmeldt Hvis mk101 ikke tager afsted, så vil jeg gerne køre sammen med dig (med mindre du bliver BIR og skal i store ring:engel:) Mig BIR? Det skal du ikke regne med Vi ser hvad mk101 beslutter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg vil nok gerne med (skal lige hører planerne herhjemme først) men det bliver uden hund Ihh, hvor er der mange, der lige pludselig skal afvente mk101's beslutning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg har tilmeldt Hvis mk101 ikke tager afsted, så vil jeg gerne køre sammen med dig (med mindre du bliver BIR og skal i store ring:engel:) Tænker nu, at jeg ville tage af sted no matter. Men det giver selvfølgelig mere mening, hvis nogen der rent faktisk har noget at tage af sted for kommer af sted. Overvejer at smide gamle ind i veteranklassen og se hvad vi kunne få ud af det - men så ville der jo med stor sandsynlighed være venten på store ring... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Er du så ikke ved at have lidt småtravlt? Mig BIR? Det skal du ikke regne med Vi ser hvad mk101 beslutter Er der noget nyt i det?!? Venter altid med at melde til til kl. 7.59.... For helvede, det er ikke nemt, når der er hunde at vælge mellem...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Er der noget nyt i det?!? Venter altid med at melde til til kl. 7.59.... For helvede, det er ikke nemt, når der er hunde at vælge mellem...! ej, selv jeg kom i god tid denne gang (nytårsfortsæt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg regner med at tage Martin med, om lørdagen, hvor broholmerne skal på Aslan bliver hjemme, den lille bastard Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ej, selv jeg kom i god tid denne gang (nytårsfortsæt) Man får jo ikke rabat for at være i god tid... Og alt over bestået er blær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Man får jo ikke rabat for at være i god tid... Og alt over bestået er blær. Man får lov at gå forrest, hvis man er først tilmeldt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Man får lov at gå forrest, hvis man er først tilmeldt Sandt - men vel for de fleste potato-potato? I hvert fald her. Er så vant til at blive smidt bagude i Sverige, hvor man stiller i alfabetisk rækkefølge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Regner med at komme søndag, hvis jeg kan få fri fra træning Er blevet liiidt hooked på at kigge på udstillinger og drømme om hvad race min næste hund skal være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Man får jo ikke rabat for at være i god tid... Og alt over bestået er blær. Til gengæld er der større chance for at huske at tilmelde inden kl. 7.59 og man derfor slipper for at skulle ringe til DKk for at bede om nåde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg regner med at tage Martin med, om lørdagen, hvor broholmerne skal på Aslan bliver hjemme, den lille bastard Uhhh så kan det være vi skulle mødes:-D - vi kommer også lørdag, da mastiff'erne skal i der:5up:. Regner med at overtale Bjørn til at tage med også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ok nu skriver fox at hun nok kører derover, og mig og motor kan køre med. skal lige høre malene om det overhovedet kan betale sig for os - men hvis det kan............ kunne det så ske, at der fandtes nogle, som ville.. løbe med motor for mig?? han er vældig uopdragen men selvfølgelig nyvasket. han bider ikke når man kigger tænder. han elsker frolic. han er pæn. vi kan bytte for en lille tatovering?? eller noget andet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ok nu skriver fox at hun nok kører derover, og mig og motor kan køre med.skal lige høre malene om det overhovedet kan betale sig for os - men hvis det kan............ kunne det så ske, at der fandtes nogle, som ville.. løbe med motor for mig?? han er vældig uopdragen men selvfølgelig nyvasket. han bider ikke når man kigger tænder. han elsker frolic. han er pæn. vi kan bytte for en lille tatovering?? eller noget andet? Hårh - det gjorde jeg sgu gerne Har kun udstillet Bitten i DRU engang. Og er ikke samojed menneske.. men jeg er modig Kommer i hvert fald og kigger - måske begge dage.. Med mit nye seje instruktør kom-gratis-ind-kort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hårh - det gjorde jeg sgu gerne Har kun udstillet Bitten i DRU engang. Og er ikke samojed menneske.. men jeg er modig Kommer i hvert fald og kigger - måske begge dage.. Med mit nye seje instruktør kom-gratis-ind-kort ja?? er det er ja?! du skal bare lige vide at tattoo jo skal være her i kbh, og at han ikke er sådan super glad for alt for fimsede sager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Uhhh så kan det være vi skulle mødes:-D - vi kommer også lørdag, da mastiff'erne skal i der:5up:. Regner med at overtale Bjørn til at tage med også! Helt bestemt Uh uh, så er der en broholmer du skal møde, han er sååå lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ja?? er det er ja?! du skal bare lige vide at tattoo jo skal være her i kbh, og at han ikke er sådan super glad for alt for fimsede sager Narj da - gør det da gerne for at lufte Motoren rundt bare! Måske en tattoo engang.. men det er da bare sjovt Men du må ikke forvente noget! Lover dog at nærstudere samojed billeder.. Er han ok med at man rykker rundt på benene - eller er du sej og lærer ham at stille sig selv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg kommer om søndagen - kun lille-pigen er tilmeldt. Min store farlige hanhund skal jeg lige have mere styr på først.:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg kommer om søndagen - kun lille-pigen er tilmeldt. Min store farlige hanhund skal jeg lige have mere styr på først.:lol: Årh men så kan du jo hjælpe med Motor også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts