Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

Hvem herinde fra skal en tur til Fredericia?

 

Jessie og jeg kommer den 13/2.

 

Hvis der er nogen fra storkøbenhavn eller andre steder på Sjælland langs min rute, der vil med og dele udgifterne, så har jeg plads til en hund og et menneske :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvem herinde fra skal en tur til Fredericia?

 

Jessie og jeg kommer den 13/2.

 

Hvis der er nogen fra storkøbenhavn eller andre steder på Sjælland langs min rute, der vil med og dele udgifterne, så har jeg plads til en hund og et menneske :-)

 

Jeg vil nok gerne med (skal lige hører planerne herhjemme først) :genert: men det bliver uden hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilmeldt :mrgreen:

 

Hvis mk101 ikke tager afsted, så vil jeg gerne køre sammen med dig (med mindre du bliver BIR og skal i store ring:engel:)

 

Tænker nu, at jeg ville tage af sted no matter. Men det giver selvfølgelig mere mening, hvis nogen der rent faktisk har noget at tage af sted for kommer af sted.

 

Overvejer at smide gamle ind i veteranklassen og se hvad vi kunne få ud af det - men så ville der jo med stor sandsynlighed være venten på store ring...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du så ikke ved at have lidt småtravlt? :mrgreen:

 

 

 

Mig BIR? Det skal du ikke regne med :mrgreen:

 

Vi ser hvad mk101 beslutter :-)

 

 

Er der noget nyt i det?!? Venter altid med at melde til til kl. 7.59....

 

For helvede, det er ikke nemt, når der er hunde at vælge mellem...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man får lov at gå forrest, hvis man er først tilmeldt :engel:

 

Sandt - men vel for de fleste potato-potato? I hvert fald her. Er så vant til at blive smidt bagude i Sverige, hvor man stiller i alfabetisk rækkefølge.

Link til indlæg
Del på andre sites

ok nu skriver fox at hun nok kører derover, og mig og motor kan køre med.

skal lige høre malene om det overhovedet kan betale sig for os - men hvis det kan............ kunne det så ske, at der fandtes nogle, som ville.. løbe med motor for mig??

 

han er vældig uopdragen men selvfølgelig nyvasket. han bider ikke når man kigger tænder. han elsker frolic. han er pæn.

 

vi kan bytte for en lille tatovering?? eller noget andet?

Link til indlæg
Del på andre sites

ok nu skriver fox at hun nok kører derover, og mig og motor kan køre med.

skal lige høre malene om det overhovedet kan betale sig for os - men hvis det kan............ kunne det så ske, at der fandtes nogle, som ville.. løbe med motor for mig??

 

han er vældig uopdragen men selvfølgelig nyvasket. han bider ikke når man kigger tænder. han elsker frolic. han er pæn.

 

vi kan bytte for en lille tatovering?? eller noget andet?

 

Hårh - det gjorde jeg sgu gerne xD Har kun udstillet Bitten i DRU engang. Og er ikke samojed menneske.. men jeg er modig

 

Kommer i hvert fald og kigger - måske begge dage.. Med mit nye seje instruktør kom-gratis-ind-kort

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh - det gjorde jeg sgu gerne xD Har kun udstillet Bitten i DRU engang. Og er ikke samojed menneske.. men jeg er modig

 

Kommer i hvert fald og kigger - måske begge dage.. Med mit nye seje instruktør kom-gratis-ind-kort

 

ja??

 

er det er ja?!

 

du skal bare lige vide at tattoo jo skal være her i kbh, og at han ikke er sådan super glad for alt for fimsede sager :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja??

 

er det er ja?!

 

du skal bare lige vide at tattoo jo skal være her i kbh, og at han ikke er sådan super glad for alt for fimsede sager :oops::engel:

 

Narj da - gør det da gerne for at lufte Motoren rundt bare! Måske en tattoo engang.. men det er da bare sjovt xD

Men du må ikke forvente noget! Lover dog at nærstudere samojed billeder.. Er han ok med at man rykker rundt på benene - eller er du sej og lærer ham at stille sig selv? xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...