Aslan Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg havde jo sådan en plan om at overtale nogen til at købe en bro-hvalp, men den engelske mastiff var bare bedre til dem Men i den forbindelse, uploadede jeg en masse hvalpe billeder, og de skal jo ikke gå til spilde :blink: Så her er lidt fra Aslans hvalpe tid IGEN IGEN Fører hvalpen Hærgen Vagthunden Nuser hvalpen Banditten Engang var han så lille han kunne være under SOFAbordet Kæmpe pote hvalpen Charme trolden Mere charme trold Prinsen på puden Uskyldigheden selv (hah det lærte vi ikke passede) Ande hunden Myretiltrækning Opserverings hvalpen Man kan vel altid sove lidt Ko-hvalpen Blev vi ikke enige om at man altid kunne sove lidt Puttehunden Den voksne smile hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tænk at den enorme hund har været så lille engang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 hint, hint..... jeg forstod den godt første gang, Dorte. Men du får point for ihærdighed:klap:. Men mastiff'en vinder desværre herhjemme:hjerte: Når det så er sagt, så tak for kigget - Aslan er bare for lækker:lun: Både som hvalp og voksen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tror jeg var flygtet skrigende bort, fra en hvalp med SÅ store poter Tænk på, hvor meget foder, du har proppet i gabet på ham, hvor meget du har samlet op i den anden ende :klap: elsker hvalpebilleder, af nogen jeg kender som STOR! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 hint, hint..... jeg forstod den godt første gang, Dorte. Men du får point for ihærdighed:klap:. Men mastiff'en vinder desværre herhjemme:hjerte: Når det så er sagt, så tak for kigget - Aslan er bare for lækker:lun: Både som hvalp og voksen:lun: Altså, nu skrev jeg jo også i posten at i var mere til mastiff, men de andre skulle jo ikke snydes :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tror jeg var flygtet skrigende bort, fra en hvalp med SÅ store poter Tænk på, hvor meget foder, du har proppet i gabet på ham, hvor meget du har samlet op i den anden ende :klap: elsker hvalpebilleder, af nogen jeg kender som STOR! Erj, det var simpelthen så sødt og dengang gjorde det ikke ondt når han trådt på en Tjae, de første 2 år spiste han jo ikke engang halvdelen af det han skulle, så det har faktisk været en billig hund, indtil han fik RC som han godt kunne li Jeg regnede ud at det koster ligeså meget at have Aslan som 3 heste, hvis man har egen stald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Altså, nu skrev jeg jo også i posten at i var mere til mastiff, men de andre skulle jo ikke snydes :blink: Han er jo også dejlig - så man kan aldrig få for mange billeder af den flotte prins:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Som altid dejlige billeder af Aslan :5up:. Tænk at han har været så lille bitte . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 SÅ nuser en lille hvalp! og det sidste billede er genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Hvor er han bare skøn - både som hvalp og som voksen. Kan også huske dengang Sadie kunne gå under sofabordet uden at slå hovedet. Det kan hun til gengæld ikke. Men hun går stadig under sofabordet. Fladpande!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Hvor er han bare skøn - både som hvalp og som voksen. Kan også huske dengang Sadie kunne gå under sofabordet uden at slå hovedet. Det kan hun til gengæld ikke. Men hun går stadig under sofabordet. Fladpande!! Hahaha, Aslan kraaaavler og møvler og bruger ca 5 min på at komme under det, men under det kommer han, når vi sider der og spiser Når han så skal ud, rejser han sig bare :stupid::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Pragtfulde billeder... men jeg synes nu stadig avatar-billedet er det allerbedste! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Han har et godt udtryk og sikke et bredt smil:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts