Hop til indhold

Whippet


Gæst Whippet
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Sighthound
Ja da, bare du så er det smarte der kan oploade for det kan jeg ikke finde ud af :mrgreen:

 

 

Har et virkelig smukt billede af nielan, vil du se???

 

Kan jeg for en kort stund lade som om jeg kan uploade :blink: Men ellers tror jeg at vi nok kan få hjælp til det.

Og jeg vil meget gerne se et billede af Nielan......og det vil FrøkenWhipsy garanteret også, for jeg tror hendes Qairo kommer til at ligne ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Okay bare husk du selv har sagt du gerne vil se det :mrgreen::mrgreen:

 

 

Charme-trold :drille:

Jeg vil bestemt ikke beklage mig hvis Qairo kommer til at se sådan ud!

 

...Hmmm..han er jo faktisk Qairo's onkel så ? Lidt sjovt !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound

...Hmmm..han er jo faktisk Qairo's onkel så ? Lidt sjovt !

 

De er sådan set begge to Qairo's onkler, de har nemlig har samme far !

Pinot er kuldbror til Nina's Jacko......så vi ender næsten med at være en stor familie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Charme-trold :drille:

Jeg vil bestemt ikke beklage mig hvis Qairo kommer til at se sådan ud!

...Hmmm..han er jo faktisk Qairo's onkel så ? Lidt sjovt !

 

Fandt lige et "baby" billede af Nielan :lun:

 

Du skal bare lige vide at når ørene ser sådan ud så er der ofte narrestreger i luften :mrgreen:

Her mente han ikke at græsset nødvendigvis behøver at sidde fast på jorden :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
haha, de ører er jo alt for store til den lille dreng :klap:

Kan godt se at farverne minder lidt om Qairos der hvor han er lille :mrgreen:

 

NÆÆH - hele 2 onkler...not bad, not bad.

 

 

Ja de var pænt store, men han groede heldigvis ud til dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Hvor er han bare gudesmuk på det billede :lun:

 

Ja, men jeg tror altså som sagt også at Qairo kommer til at ligne ham meget. Han var i hvert tilfælde lidt som at se Nielan som lille, da vi var nede og se hvalpene sidste søndag.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Ja, men jeg tror altså som sagt også at Qairo kommer til at ligne ham meget. Han var i hvert tilfælde lidt som at se Nielan som lille, da vi var nede og se hvalpene sidste søndag.:-)

 

I skal ikke have en mere ? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
I skal ikke have en mere ? :genert:

 

Uh, i hjertet ville jeg gerne, især når man ser sådan en flok mega søde hvalpe...men med hjernen er en til hver hånd vist fint !

 

Vi slæber dem også med alle mulige steder, og vi skulle jo helst blive ved med at være velkomne...alle sammen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er sådan set begge to Qairo's onkler, de har nemlig har samme far !

Pinot er kuldbror til Nina's Jacko......så vi ender næsten med at være en stor familie :-)

Yep en stor dejlig familie der hygger os mega godt sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Er det så der Marley and me skal føle os udenfor fordi vi ikke er i familie med nogen af jer :hmm:Hej Kirsten du er opdaget :vinken: og dine drenge super skønne :klap:

 

Busted !!! :slem:

 

Men nu ligger landet jo altså at I faktisk også hører til "familien", for som jeg husker det, er Marley's mormor altså Nielan's mor :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound

Så godt som det nu kan være, når man bare har fået nok af sne og kulde :cry:...........og mørke !!!

Nu vil jeg bare ha' at det skal bliver coursing tid igen, så vi kan få brændt noget krudt af møllerne :lol:

 

Hvordan står det til med jer ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Ok, alle i Whippet folkens. Jeg har brug for jer over i alt og intet tråden. Jeg har brug for jeres whippet viden...please...:oops:

 

Jeg kan overhovedet ikke følge med i alt & intet tråden. Det går aaalt for stærkt !

Men kunne finde frem til at du overvejer en omplacerings-whippet? Spændende !! En lille Egon :)

Du kunne jo tag ud og besøge ham og se hvordan kemien er. Evt. kunne du jo måske få en aftale om at få ham på prøve i 1 uge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke følge med i alt & intet tråden. Det går aaalt for stærkt !

Men kunne finde frem til at du overvejer en omplacerings-whippet? Spændende !! En lille Egon :)

Du kunne jo tag ud og besøge ham og se hvordan kemien er. Evt. kunne du jo måske få en aftale om at få ham på prøve i 1 uge?

 

Det er også planen. Men jeg er nødt til at være afklaret INDEN, for hvis hundene kan sammen, så ved jeg at jeg ikke sige nej....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Det er også planen. Men jeg er nødt til at være afklaret INDEN, for hvis hundene kan sammen, så ved jeg at jeg ikke sige nej....:oops:

 

Hvis hundene kan sammen, og du gerne vil have en hund mere...hvorfor skulle du så sige nej ? :slem:

Hvad var grunden til du ville vente et år egentlig ? Økonomisk ? Eller ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hundene kan sammen, og du gerne vil have en hund mere...hvorfor skulle du så sige nej ? :slem:

Hvad var grunden til du ville vente et år egentlig ? Økonomisk ? Eller ?

 

Narj, sådan lige pt kan jeg egentlig heller ikke lige huske hvorfor det først skulle være næste år. Det var vist mest noget med at det tager et stykke tid at finde en kennel, og så vente på hvalpe..:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...