Gæst Nicka01 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg har en dejlig Papillion som er knap 4 måneder gammel. Jeg har lige opdaget en knude tæt på hans højre forben (lige i mellem armhule og albue) en knude som er lidt større end en ært, den er blød og den kan rykkes lidt. Han har noget der minder om en større knude i nakken, men da han næsten lige er blevet vaccineret mistænker jeg det for at være en hævelse, denne "knude" er hård og på størrelse med en aflang 5'er. Er der nogle der har oplevet noget lignende, og evt. kan komme med et bud på om den lille bløde knude blot er en fedtknude?? Ingen af de to ting er ømme på ham, og kan ikke se nogle tegn på at de genere ham, men man går og frygter det værste.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte dyrlægen og høre ad... Men jeg er så også paranoid overfor kræft, da min race virkelig er disponeret for det Vores gamle kanin fik kræft og hendes knuder blev aldrig ømme, selvom de blev kæmpe. De var til sidst så store, at hun ikke kunne nå sig selv bagi (det var så der vi sagde stop), men aldrig irriterede de hende, utroligt nok Hverken fysisk eller psykisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nicka01 Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har snakket med dyrelægen i dag, han mener at den store "knude" er pga. vaccinen. Den mindre bløde knude, vil han derimod gerne undersøge, da det kan være en fedtknude, eller muskelknude eller lign. Han siger dog at kræftknuder ikke kommer så hurtigt, så det var et dejligt svar at få. Men man går jo og frygter det værste, men nu må jeg have ham med til dyrelæge og få tjekket det, så krydser jeg fingre for at det bare er en "ubetydelig" fedtknude (; Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har snakket med dyrelægen i dag, han mener at den store "knude" er pga. vaccinen. Den mindre bløde knude, vil han derimod gerne undersøge, da det kan være en fedtknude, eller muskelknude eller lign. Han siger dog at kræftknuder ikke kommer så hurtigt, så det var et dejligt svar at få. Men man går jo og frygter det værste, men nu må jeg have ham med til dyrelæge og få tjekket det, så krydser jeg fingre for at det bare er en "ubetydelig" fedtknude (; Det krydser jeg også fingre for, at det bare er! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg tro at nakkeknuden er pga af vaccination og den i armhulen nok en lymfekirtler der er hævet af samme grund. Men der skal lige kigges på den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts