Gæst Heidi N Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja så fandt jeg også herind! Kæk ung kvinde på 26 år med et stort hundehjerte. Har min søde Fraya på 4 år - en labrador/berner sennen mix og Fibie, min 8mdr gamle rottweiler tæve. Træner hundene i DCH Støvring, hvor jeg også selv er instruktør for unghundeholdet. Starter forhåbentlig også til træning med Fibie i schæferhundeklubben i Skive, hvor vi skal prøve kræfter med IPO programmet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Velkommen til Er du så heldig at Fibie er en Philippa hvalp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidi N Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Splinten, mor og mig: Jep, Fibie er en Philippa hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Splinten, mor og mig: Jep, Fibie er en Philippa hvalp Årh Lucky, lucky you! Glæder mig til at se hende i Skive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts