Hop til indhold

Kaos den første ugen :-)

Linda
 Share

Recommended Posts

kaos er blevet taget rigtig godt imod af Kiki & Koda de virker meget rolige og betragter ham som en del af deres slæng selvom de kun lige har mødt ham :mrgreen:

Nogle gange ligner det Kiki ruller øjne :roll: , nu havde hun endelig fået opdraget på Koda og nu køre Koda med på de fjollede hvalpe ting, i form af sjove hop og påfund.

De holder en del øje med ham både kiki og koda men de enormt god til at ligge og obsevere så han får ro til at sysle med de ting han vil lille Kaos :lun:

Kaos er utrolig nem og har en god koncentration af sådan et lille væsen, han har super kontakt og arbejder pænt, han tager tingene i stiv pote og virker ikke til at der er noget der kan imponere ham.

Han er frygtelig madglad og lader til at kunne spise alt føde :engel:

Han bliver desvære lidt køresyg og savler en del men han ligger ned og slapper af under det meste af køreturen og selvom han har været lidt sløj på turen er han på dupperne og klar til sjov så snart man er udenfor bilen.

Lige nu ligger han og sover og ser bare enormt kær ud :lun:

Billeder kommer snarest...

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er han fin :lun: hvor gammel er han egentlig, han ser ret stor ud i forhold til de andre 2 :hmm:

Sikke nogle skønne billeder..

Syns godt nok også han ser stor ud..

Hmm men Tæverne skal jo også helst være mindre.. Synes ihvertfald at Blaze ser lille ud i forhold til, men hva det er hun også i forhold til deres bror Buddy...

De er født d. 2-10-10...så de er 15 uger nu på lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sikke nogle skønne billeder..

Syns godt nok også han ser stor ud..

Hmm men Tæverne skal jo også helst være mindre.. Synes ihvertfald at Blaze ser lille ud i forhold til, men hva det er hun også i forhold til deres bror Buddy...

De er født d. 2-10-10...så de er 15 uger nu på lørdag.

Caia er også en bette Aussie.. Hun har lange ben, men er meget spinkel idet. Vi har mødt en af hendes brødre et par gange, og han var bare en bamse i forhold til hende. Men hannerne er noget større jo :-)

Faktisk tror de fleste hun er en BC'er når de endelig spørger ind til hvilken race hun er..

Link til indlæg
Del på andre sites

Caia er også en bette Aussie.. Hun har lange ben, men er meget spinkel idet. Vi har mødt en af hendes brødre et par gange, og han var bare en bamse i forhold til hende. Men hannerne er noget større jo :-)

Faktisk tror de fleste hun er en BC'er når de endelig spørger ind til hvilken race hun er..

Ved det godt.. men når man ser Raggie så er hun jo ikke lille ....:engel:

Tror også bare Blaze ser lille ud i forhold til Buddy for jeg synes da ellers hun er blevet godt stor siden jeg hentede hende..... og det er jo også den vej det skal gå,:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er ikke helt lille, men billederne snyder nu også ved at han sidder forest :blink:

Men kan prøve ta billeder hvor ham og koda står ved siden af hinanden i morgen så i kan se str. Koda er en stor han og så stor regner jeg slet ikke med kaos bliver.

Hvor gammel er Koda egentlig på dette billede? Jeg syntes han ser ud til at være nogenlunde samme størrelse der, som Kaos er nu :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er Koda egentlig på dette billede? Jeg syntes han ser ud til at være nogenlunde samme størrelse der, som Kaos er nu :hmm:

Hmm orh hvad dato var det nu mener det var den 25 december 2008 :mrgreen:

( hehe egenskaber på et billede er nu en god ting)

Tja så er han nogenlunde jævnalderene med koda på det billede der :engel:

Så kan det da godtr være han bliver Koda str. hehe :hmm: hmm pænt meget som om aussier i min varetægt bliver temmelig store i str. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm orh hvad dato var det nu mener det var den 25 december 2008 :mrgreen:

( hehe egenskaber på et billede er nu en god ting)

Tja så er han nogenlunde jævnalderene med koda på det billede der :engel:

Så kan det da godtr være han bliver Koda str. hehe :hmm: hmm pænt meget som om aussier i min varetægt bliver temmelig store i str. :mrgreen:

Kunne jeg godt lidt forstille mig, hvis jeg skal være ærlig ;-) Men altså Koda holder sig jo også fint indenfor standarten, så det er jo ikke ligefrem nogen katastrofe, hvis Kaos skulle ske at blive samme størrelse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne jeg godt lidt forstille mig, hvis jeg skal være ærlig ;-) Men altså Koda holder sig jo også fint indenfor standarten, så det er jo ikke ligefrem nogen katastrofe, hvis Kaos skulle ske at blive samme størrelse :-)

Næ jo større jo bedre især ved hannerne, så kan det da være vi kan være med i udstillingsringen :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites