Hop til indhold

D.A.P.

luckyluna
 Share

Recommended Posts

Nogen der har nogle erfaringer med brugen af DAP produkterne?

Jeg har haft en siddende i stikkontakten hele december for at se effekten til nytårsaften. Der oplevede jeg ikke umiddelbart den store effekt, men de kunne heller ikke komme ind i det rum hvor den var om aftenen (var der i løbet af dagen) så svært at sige..

Til gengæld lader det til det har haft positiv indflydelse på anden adfærd både i og udenfor hjemmet..

Så jeg er lidt i tvivl om det er en spray eller en havd jeg skal have næste gang...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du vælger den i stikkontakt, har jeg ladet mig fortælle, at rummet skal være lille for at få den ønskede virkning, spray har jeg ikke hørt noget om... ellers er der et naturprodukt der hedder Zylkéne, det kan fås hod dyrlægen, og kan tages i de situationer, hvor man ved, at ens hund har det skidt...nytår, gåture, hundemøder eller hvad det nu kunne være, hunden ikke bryder sig om....:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøver halsbåndet og det virket ikke på min hund, så min mor fik halsbåndet til sin og det virket fint der.

Jeg bruger Zylkéne men han skal ha 3-4 gange så meget så der står

Link til indlæg
Del på andre sites

KENDER KUN TIL ZYLKÉNE SOM PILLER...MEN DET KAN MÅSKE VÆRE EN GOD LØSNING AT BRUGE DET, I STARTEN AF TRÆNINGEN, SÅ DEN HAR LIDT RO PÅ, SÅ DEN OPFANGER DET DU SIGER TIL DEN...DOSERINGEN VILLE JEG HOLDEN MIG TIL, HVIS DYRLÆGEN IKKE ER INDENOVER...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
KENDER KUN TIL ZYLKÉNE SOM PILLER...MEN DET KAN MÅSKE VÆRE EN GOD LØSNING AT BRUGE DET, I STARTEN AF TRÆNINGEN, SÅ DEN HAR LIDT RO PÅ, SÅ DEN OPFANGER DET DU SIGER TIL DEN...DOSERINGEN VILLE JEG HOLDEN MIG TIL, HVIS DYRLÆGEN IKKE ER INDENOVER...:-D

Zylkene kan ikke overdoseres. Til gengæld sagde producenten, da jeg var til infomøde, at der ikke er effekt af øget dosis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, jeg hører meget gerne hvordan det virkede, for dem hvor det virkede.

Jeg er nemlig meget i tvivl om det virkelig er den der har hjulpet feks på Sheilas forhold til fremmede hunde eller om det er min træning der pludselig har taget et kæmpespring. Hun har jo ikke duften med ud, så tænkte at en spray måske var bedre?

Og zylkene er jeg ikke sådan interesseret i, men tak:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har nogle erfaringer med brugen af DAP produkterne?

Jeg har haft en siddende i stikkontakten hele december for at se effekten til nytårsaften. Der oplevede jeg ikke umiddelbart den store effekt, men de kunne heller ikke komme ind i det rum hvor den var om aftenen (var der i løbet af dagen) så svært at sige..

Til gengæld lader det til det har haft positiv indflydelse på anden adfærd både i og udenfor hjemmet..

Så jeg er lidt i tvivl om det er en spray eller en havd jeg skal have næste gang...

Det er også min oplevelse med diffuseren...

hvad angår spray'en så vil jeg sige at den er super god!!

den virker efter en halv time også 4 timer frem, det er den vi har haft mest glæde af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er D.A.P halsbånd jeg har prøvet hvis der er nogle der misforstod...

prøv et halsbånd næste gang så har hund det jo altid med

Med hendsyn til Zylken så er der effekt af øget dosis brugte det mod køresyge da russjkat var hvalp.

inge zykene = opkast og meget savl lang tid om at komme over det

anbefalet dosis = meget savl 10 minutter til at komme over det

3 gang dosis = lidt savl klar når man kommer ud af bilen

4 gang dosis = ingen savl. blive meget træt

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er D.A.P halsbånd jeg har prøvet hvis der er nogle der misforstod...

prøv et halsbånd næste gang så har hund det jo altid med

Med hendsyn til Zylken så er der effekt af øget dosis brugte det mod køresyge da russjkat var hvalp.

inge zykene = opkast og meget savl lang tid om at komme over det

anbefalet dosis = meget savl 10 minutter til at komme over det

3 gang dosis = lidt savl klar når man kommer ud af bilen

4 gang dosis = ingen savl. blive meget træt

Tænkte også på halsbånd, men det holder kun en måned fra man åbner pakken, så derfor tænkte jeg at spray var bedre. Så kunne vi bruge den ved behov = udenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites