luckyluna Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Nogen der har nogle erfaringer med brugen af DAP produkterne? Jeg har haft en siddende i stikkontakten hele december for at se effekten til nytårsaften. Der oplevede jeg ikke umiddelbart den store effekt, men de kunne heller ikke komme ind i det rum hvor den var om aftenen (var der i løbet af dagen) så svært at sige.. Til gengæld lader det til det har haft positiv indflydelse på anden adfærd både i og udenfor hjemmet.. Så jeg er lidt i tvivl om det er en spray eller en havd jeg skal have næste gang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 hvis du vælger den i stikkontakt, har jeg ladet mig fortælle, at rummet skal være lille for at få den ønskede virkning, spray har jeg ikke hørt noget om... ellers er der et naturprodukt der hedder Zylkéne, det kan fås hod dyrlægen, og kan tages i de situationer, hvor man ved, at ens hund har det skidt...nytår, gåture, hundemøder eller hvad det nu kunne være, hunden ikke bryder sig om....:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tolsen Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har prøver halsbåndet og det virket ikke på min hund, så min mor fik halsbåndet til sin og det virket fint der. Jeg bruger Zylkéne men han skal ha 3-4 gange så meget så der står Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 KENDER KUN TIL ZYLKÉNE SOM PILLER...MEN DET KAN MÅSKE VÆRE EN GOD LØSNING AT BRUGE DET, I STARTEN AF TRÆNINGEN, SÅ DEN HAR LIDT RO PÅ, SÅ DEN OPFANGER DET DU SIGER TIL DEN...DOSERINGEN VILLE JEG HOLDEN MIG TIL, HVIS DYRLÆGEN IKKE ER INDENOVER... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 KENDER KUN TIL ZYLKÉNE SOM PILLER...MEN DET KAN MÅSKE VÆRE EN GOD LØSNING AT BRUGE DET, I STARTEN AF TRÆNINGEN, SÅ DEN HAR LIDT RO PÅ, SÅ DEN OPFANGER DET DU SIGER TIL DEN...DOSERINGEN VILLE JEG HOLDEN MIG TIL, HVIS DYRLÆGEN IKKE ER INDENOVER... Zylkene kan ikke overdoseres. Til gengæld sagde producenten, da jeg var til infomøde, at der ikke er effekt af øget dosis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 NE TÆNKTE GODT PÅ DET, DA DET JO ER ET NATURPRODUKT. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BellaDiva Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har både brugt spray og halsbåndet, men synes slet ikke det havde nogen virkning på min hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 jeg har prøvet DAP i stikkontakt med cleo, men der var på ingen måde nogen virkning. Min dyrlæge sagde, at de var gode, vis det lige var det sidste, der skulle ro på, men hvis det er et stort problem fx med alene hjemme, så har det ingen effekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Tak, jeg hører meget gerne hvordan det virkede, for dem hvor det virkede. Jeg er nemlig meget i tvivl om det virkelig er den der har hjulpet feks på Sheilas forhold til fremmede hunde eller om det er min træning der pludselig har taget et kæmpespring. Hun har jo ikke duften med ud, så tænkte at en spray måske var bedre? Og zylkene er jeg ikke sådan interesseret i, men tak:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 DAP har virket på cujo mht. gæster, indtil videre i hvert fald de 3 gange vi har haft den i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Nogen der har nogle erfaringer med brugen af DAP produkterne? Jeg har haft en siddende i stikkontakten hele december for at se effekten til nytårsaften. Der oplevede jeg ikke umiddelbart den store effekt, men de kunne heller ikke komme ind i det rum hvor den var om aftenen (var der i løbet af dagen) så svært at sige.. Til gengæld lader det til det har haft positiv indflydelse på anden adfærd både i og udenfor hjemmet.. Så jeg er lidt i tvivl om det er en spray eller en havd jeg skal have næste gang... Det er også min oplevelse med diffuseren... hvad angår spray'en så vil jeg sige at den er super god!! den virker efter en halv time også 4 timer frem, det er den vi har haft mest glæde af :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tolsen Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Det er D.A.P halsbånd jeg har prøvet hvis der er nogle der misforstod... prøv et halsbånd næste gang så har hund det jo altid med Med hendsyn til Zylken så er der effekt af øget dosis brugte det mod køresyge da russjkat var hvalp. inge zykene = opkast og meget savl lang tid om at komme over det anbefalet dosis = meget savl 10 minutter til at komme over det 3 gang dosis = lidt savl klar når man kommer ud af bilen 4 gang dosis = ingen savl. blive meget træt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 DAP har virket på cujo mht. gæster, indtil videre i hvert fald de 3 gange vi har haft den i. Har i den så kun i den dag i har gæster eller sidder den i hele tiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det er også min oplevelse med diffuseren...hvad angår spray'en så vil jeg sige at den er super god!! den virker efter en halv time også 4 timer frem, det er den vi har haft mest glæde af :5up: Ja, jeg tænkte også at med sprayen så kunne jeg jo bruge den inden gåtur og ellers ved behov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det er D.A.P halsbånd jeg har prøvet hvis der er nogle der misforstod...prøv et halsbånd næste gang så har hund det jo altid med Med hendsyn til Zylken så er der effekt af øget dosis brugte det mod køresyge da russjkat var hvalp. inge zykene = opkast og meget savl lang tid om at komme over det anbefalet dosis = meget savl 10 minutter til at komme over det 3 gang dosis = lidt savl klar når man kommer ud af bilen 4 gang dosis = ingen savl. blive meget træt Tænkte også på halsbånd, men det holder kun en måned fra man åbner pakken, så derfor tænkte jeg at spray var bedre. Så kunne vi bruge den ved behov = udenfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Har i den så kun i den dag i har gæster eller sidder den i hele tiden? vi sætter den i 2-3 timer før de kommer. der er en stikkontakt 20 cm fra hans plads :5up: Og vi holder døren til entreen lukket, så det kun er stuen og køkkenet den skal "dække". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Ingen effekt i lille rum, lige oven over kurven. (det hjalp derimod at skifte foder ) Jeg tror lidt det er forskelligt fra hund til hund. Zylkene virkerde heller ikke rigtig på Aslan, ikke meget i hvertilfalde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts