Gæst Kahlia Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Orv, tror jeg kom til at sige, jeg ville smide nogle billeder ind fra min tur til Thailand, hvor jeg stødte på rigtig mange gadehunde(hvalpe)... så nu kommer et lille udpluk, direkte fra facebook. Det er ikke alle billeder der er lige gode, købte kameraet dernede, så er stadig ved at lære at bruge det. Okay, det er lidt snyd, for hende her blev passet af nogle taxi-mænd, så hun virkede dejlig sund og frisk. Jeg tror, hun var en 10-12 uger, hun var i hvert fald ikke særlig gammel. Det er min søsters fødder i baggrunden. Lidt nede ad gaden fra vores hotel var et stort kuld hvalpe. Måske var det egentligt flere kuld. Men de kom løbende og slikkede og nappede i benene når man kom derhen. De var super søde, men det så ud til, at de var ramt af skab... alligvel får I nogle billede af dem, hvor det ikke ser så slemt ud. Puuuh, det blev alligevel mange billeder... Ja, det var ret ubehageligt at se nogle af dyrene dernede og vide, at man ikke kunne gøre noget ved det. For de var altså nogle dejlige dyr, de fleste af dem, de kom uopfordret hen og ville nusses og snakke. Jeg overvejede også at gemme en hvalp under trøjen og tage den med hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 De ser noget bedre ud end de hunde jeg så i Thailand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Har den første ikke en ridgeback? Synes de plejer at være ok ved deres nationalhund (thai ridgebacken) - men trist, at der er så mange og at de yngler så meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Har den første ikke en ridgeback? Synes de plejer at være ok ved deres nationalhund (thai ridgebacken) - men trist, at der er så mange og at de yngler så meget Jo, det havde den, det havde jeg faktisk ikke tænkt så meget over. Det er jo desværre helt ukontrolleret, de har heller ikke pengene til at gøre noget ved det de fleste steder i Thailand. Men, men, men... sidste dag så vi tre hvalpe uden foran en skønhedssalon (min mor skulle ind og have ordnet negle), de var nok 3 uger gamle. Årrh, de var søde. Og i så god stand, de var dejligt hvalpebuttede. De blev også passet af restaurantejeren inde ved siden af. Desværre havde jeg ikke kameraet med der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Der er flere vestlige organisationer der har samarbejde med hinanden, og hjælper en mindre del af disse hunde (for der er virkeligt mange) så lidt bliver der da gjort... Læste en dagbog fra en nyuddannet dyrlæge der tog et smut på arb. ferie dernede, og hun havde aldrig set mangen til ligegyldighed over for især hunde før, den ligger et sted på nettet her, tror godt at den kan søges ned igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Min dyrlæge har blandt andet været i Thailand, for at sterilisere gadehunde VELKOMMEN - www.savethestreetdog.dk Men det er jo kun en dråbe i havet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Årh det er jo lige så man får tåre i øjene . Ja man får lyst til at gemme dem under trøjen og smugle dem med hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts