Hop til indhold

Navlebrokken er væk !!

Gæst Lusen
 Share

Recommended Posts

Oprettede tidliger en tråd om min bekymring ang Suzi´s navlebrok.

Igår kunne jeg ikke klare det mere og som det pyllerhovede jeg nu en gang er så daffede jeg med tøsen til dyrlægen.

Hun har ikke haft ondt, ikke haft feber og hun har leget og spist som hun plejer, men JEG kunne ikke li det mere.

Dyrlægen kikkede og sagde at det nok var bedst at vi fik den fjernet, så imorges kørte jeg afsted med den lille pige, hendes dyne og sovebamse.

Kl. 14.30 kunne jeg hente min øjesten igen.

Da jeg ankom kom dyrlægen mig imøde og sagde at operationen var gået rigtig fint. MEN... det var sandelig godt at jeg var kommet for det var kropsfedt som var kommet ned og havde været årsagen til at brokken var blevet mere hård. Dette fedt var blevet presset sammen ig kunne ikke komme tilbage hvilket havde fået det til at begynde at rådne. Så min mavefornemmelse var på sin rette plads og han var glad for at jeg ikke kun havde kikket på min hund som tydeligvis bare var glad og frisk..... endnu.

Så nu sidder jeg her med en lille træt pige i heldragt... 5000 kr fattiger men med en ganske vidunderlig mavefornemmelse fordi jeg endnu engang lyttede til mit indre.

Tyns nu godt de kunne have de dragter i lyserød til tøser :lun:

[ATTACH]38211[/ATTACH]

[ATTACH]38212[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke :banan: pyha, hvor kunne det være gået galt, godt du 'bare' fik det gjort!

Ja, jeg er også helt lettet over at jeg tog afsted. Der var ingen ting der tydede på at det var alvorligt, andet end mit indre og nervøsiteten for hva der kunne ske, hvis og hvis og hva nu hvis.... Men heldigvis så ligger hun her ved min side og jeg er bare så glad. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan ikke siges tit nok, man skal altid lytte til sin mavefornemmelse, og hvor var det dog godt at du gjorde det :5up:

Gd bedring til den lille pige :ae:

Ja det kender du jo også alt til :blink:

Åh hvor godt at den lille prinsesse har det godt igen! Godt du lyttede til din fornemmelse :shock:

Og så synes jeg også det er tarveligt, at de sådan har givet hende en blå badedragt på :fornaermet:

Nemmerlig, tror jeg vil nævne det for dem hos dyrlægen, tænk hvis hun bliver mobbet :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites