Hop til indhold

Februar træf - Ishøj.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi ville meget gerne komme, men jeg har svært ved at kalde Leffe til mig for tiden og han kan også finde på at hoppe op ad folk:oops:.

 

Så måske er det ikke så smart at slippe ham løs på en offentlig strand?

 

Håber det bliver bedre når han er færdig med at lege teenager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ville meget gerne komme, men jeg har svært ved at kalde Leffe til mig for tiden og han kan også finde på at hoppe op ad folk:oops:.

 

Så måske er det ikke så smart at slippe ham løs på en offentlig strand?

 

Håber det bliver bedre når han er færdig med at lege teenager.

 

Det lyder ret meget som Otto... men har nu indtryk af, at hundene bliver sammen. Der er ikke nogen, der stikker af fra "flokken".. Og de gange jeg har mødtes med mange fremmede hunde, har der ingen problemer været hundene imellem.

 

Jeg tager chancen og fylder lommerne med kager:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ville meget gerne komme, men jeg har svært ved at kalde Leffe til mig for tiden og han kan også finde på at hoppe op ad folk:oops:.

 

Så måske er det ikke så smart at slippe ham løs på en offentlig strand?

 

Håber det bliver bedre når han er færdig med at lege teenager.

 

Jeg går ind og sætter dig på kommer, ja? Er spændt på at møde Leffe ordentligt og ikke bare sidde og grine af den frække hvalp ved ringsiden! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder ret meget som Otto... men har nu indtryk af, at hundene bliver sammen. Der er ikke nogen, der stikker af fra "flokken".. Og de gange jeg har mødtes med mange fremmede hunde, har der ingen problemer været hundene imellem.

 

Jeg tager chancen og fylder lommerne med kager:mrgreen:

 

Hmm, har desværre oplevet at han forlod hundeflokken, for at hoppe op af en forbipasserende. Heldigvis var manden glad for hunde, men hvor var det pinligt:shock:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går ind og sætter dig på kommer, ja? Er spændt på at møde Leffe ordentligt og ikke bare sidde og grine af den frække hvalp ved ringsiden! :hjerte:

 

Jeg skal hilse og sige, at han ikke er blevet mindre fræk:stupid:.

 

Skriv os bare på, men så kan det godt være at Leffe bliver udstyret med en lang line.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...