Bamseida Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 (rettet) Nu er det snart den 1. søndag i måneden, nærmere bestemt Søndag d.6 februar. Skal vi igen sige kl.11.00? Hvem kommer? XbillenX (Jessie og Mille) Søsterlagkage (Halfdan) Frejahusky (Freja) Bernerazuro (Møffe) Kento Lonny (uden hund) Leffe (Leffe) LeneBC (Mitte) Klüssendorf Måske: Tine1 Julius' mor Kommer ikke: FOX Daniella. BlackGSD. Bamseida. Terkelsen lille louie JeanetteH Redigeret Februar 5, 2011 af bernerazuro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Nu er det snart den 1. søndag i måneden, nærmere bestemt Søndag d.6 februar. Skal vi igen sige kl.11.00? Hvem kommer? Luna og jeg kommer:-D Satser kraftigt på at hun er kommet helt ovenpå til da Edit: Hov jeg vil hellere sige.. Jeg kommer måske.. Hvis jeg har bil kører vi til Herlev istedet for.. Det er længe siden vi har været der.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Luna og jeg kommer:-D Satser kraftigt på at hun er kommet helt ovenpå til da Edit: Hov jeg vil hellere sige.. Jeg kommer måske.. Hvis jeg har bil kører vi til Herlev istedet for.. Det er længe siden vi har været der.. Men er det ikke meningen at Karina skal med på disse Ishøjture? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Men er det ikke meningen at Karina skal med på disse Ishøjture? Ikke hvis Belinda kan komme i mosen.. Så bliver det der, vi er.. Vi har ikke været afsted længe pga sne osv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Vi kommer ikke... Det røde lyn, aka monsteret, ska stilles på skue i Odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Vi kommer ikke... Det røde lyn, aka monsteret, ska stilles på skue i Odense Ih hvor spændende, held og lykke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg regner med, at vi kommer Og held og lykke med skue i Odense :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 vi kommer også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Vi kommer ikke... Det røde lyn, aka monsteret, ska stilles på skue i Odense Held og lykke med lynet Andersand og jeg stræber efter at komme, hvis altså ikke at jeg kaldes på arbejde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frejahusky Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hej Vil gerne med også....dog har Freja haft problemer med sit ene bagben...hun ved ikke at hun er 6 år og måske skulle løbe lidt langsomt og lege.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Vi melder fra denne gang, da vi ikke kan alligevel. Men vi satser stærkt på at komme næste gang :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Jeg kommer også til at melde fra - Nana er ved at gå i løb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Leffe og jeg kan måske godt komme:vedikke:. Er det sådan at de kan løbe frit og lege der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Leffe og jeg kan måske godt komme:vedikke:. Er det sådan at de kan løbe frit og lege der? Jeps det er gåtur uden snor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Så tror jeg altså vi kommer og gør jer selskab:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Vi kommer desværre ikke denne gang, da jeg skal på arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ebenhardt Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Vi kommer desværre heller ikke, da begge vores er i løb.... Vi ses til marts. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hva' er nu det?? Jeg kan ikke redigere i mit (første) indlæg - "knappen" er forsvundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hva' er nu det?? Jeg kan ikke redigere i mit (første) indlæg - "knappen" er forsvundet. Nok fordi der er gået et vist antal dage.. Så mener jeg den forsvinder:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Nok fordi der er gået et vist antal dage.. Så mener jeg den forsvinder:hmm: Okay, tak :5up: Jamen, så kan jeg ikke rette i hvem der kommer og det modsatte, øv,bøv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Vi vil gerne komme... men skal nok sættes som måske, da jeg lige skal have det til at hænge sammen med familien. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kento Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Kento kommer for første gang og glæder sig til at være med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kento Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Kento kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Okay, tak :5up: Jamen, så kan jeg ikke rette i hvem der kommer og det modsatte, øv,bøv. Hvis du giver mig en liste og giver mig lov, så kan jeg godt redigere det ind Åh jo, forresten - så kommer jeg og Møffe også alligevel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hvis du giver mig en liste og giver mig lov, så kan jeg godt redigere det ind Åh jo, forresten - så kommer jeg og Møffe også alligevel :blink: Jamen, listen er jo den der står i første indlæg og du må gerne rette i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts