Hop til indhold

Februar træf - Ishøj.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej alle :-D

 

Mille, Jessie, familie, venner og jeg selv siger tak for en dejlig tur i dag - skøn temperatur og glade hunde - det er godt for sjæl og krop, når man har været i byen det halve af natten :mrgreen:

 

Lige nu ligger hundene og snorker, jeg sidder (snart småsover) i sofaen med tæppe og en god film, det er skønt efter indtagelse af dagen-derpå-junk :blink: og samvittigheden er i orden, alle kalorierne er jo gået væk på forhånd :slem:

 

Glæder mig til billeder :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også pænt tak for en dejlig tur i kulden... (syntes altså det var koldt)..

 

Otto har også sovet siden vi kom hjem - for lidt siden kom han dog hen til mig med sin yndlingsbold, mens han kiggede på mig med sådan nogle "jeg ville bare så gerne lege - men oooorker bare ikke" øjne... hvorefter jeg faldt sammen igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

tak for en rigtig god tur ved vandet. Andersand gik allerede omkuld på forsæden, inden jeg overhoved havde startet bilen :-D så han fik uden tvivl set og oplevet, det han skulle. Berta og Citrus lagde sig godt nok også ned men ikke dog ikke direkte omkuld.

 

Håber at se nogle billeder fra dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
jeg har taget billeder, som jeg nok lige skal tage mig sammen til at dele i løbet af aftenen. de blev desværre ikke så gode, det var lige mørkt nok, men der er da et par spurtebilleder af andersand i mellem :-D

 

Glæder mig til at se dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...