Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Jeg ville også vælge at køre. Desuden skal hunde i et af færgens bure på overfarten.:( Har ringet og spurgt om hunden må være i egen transportkasse, men nope, det må de ikke.

Håber turen går godt, og husk det koster en halv bondegård at køre for stærkt i Sverige.

 

Hvor meget er en halv bondegård sådan cirka? :oops: Godt du siget det!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor meget er en halv bondegård sådan cirka? :oops: Godt du siget det!

ved ikke hvad priserne er oppe i nu, men det er dyrt, det kan Jan skrive tykke bøger om;-)

Især i byerne er de "tovlige" og hvis i bliver taget i en fotofælde kan pengene indrives i DK.

Sørg for at være friske, hold en masse pauser hvor i får rørt jer. Hvis i bliver stoppet og føreren ser lidt klatøjet ud kan i få problemer. Men mon ikke i har planlagt det når i har den bette med:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i aften vi kører afsted efter den bette... Tiden er faktisk fløjet afsted, og jeg har slet ikke haft tid til at glæde mig, i hvert fald ikke sådan rigtigt.

 

Jeg kan godt mærke nu, at det er lige om lidt, og jeg begynder så småt at glæde mig. Men det er alligevel en helt anderledes og afdæmpet måde denne gang.

Det ér jo også bare noget andet end at skulle have nummer 1.

 

Ellers er vi ved at være klar.. tror vi.. Alle ledninger er gemt sikkert væk bag kabelbakker, legetøj, sele og "kurv" købt.

Foderet er bestilt, vi er endt på Orijen, hvalpefoderet til Asta og voksen til Stella, så det er lidt spændende hvad Stella siger til at skulle have tørkost.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Så er det i aften vi kører afsted efter den bette... Tiden er faktisk fløjet afsted, og jeg har slet ikke haft tid til at glæde mig, i hvert fald ikke sådan rigtigt.

 

Jeg kan godt mærke nu, at det er lige om lidt, og jeg begynder så småt at glæde mig. Men det er alligevel en helt anderledes og afdæmpet måde denne gang.

Det ér jo også bare noget andet end at skulle have nummer 1.

 

Ellers er vi ved at være klar.. tror vi.. Alle ledninger er gemt sikkert væk bag kabelbakker, legetøj, sele og "kurv" købt.

Foderet er bestilt, vi er endt på Orijen, hvalpefoderet til Asta og voksen til Stella, så det er lidt spændende hvad Stella siger til at skulle have tørkost.

 

Neej, ....allerede skulle jeg lige til at sige, men jo, det er godt nok lige pludselig om hjørnet :-)

 

Jeg håber i får en rigtig god tur og ....vi snart får flere billeder :oops:

 

:mrgreen: :mrgreen: det er altså spændene. Velkommen (snart) lille Asta :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

 

 

...kan i ikke tage afsted lidt før end i aften? :cool:

 

Det tror jeg Stjernetossen ville være ked af.. Hun skal jo lige nå at komme hjem så vi kan aflevere Stella..

 

Ved nærmere eftertanke tror jeg også opdrætter vil være ked af at skulle have besøg midt om natten :lol:

 

.. Det KUNNE ellers være rart!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det tror jeg Stjernetossen ville være ked af.. Hun skal jo lige nå at komme hjem så vi kan aflevere Stella..

 

Ved nærmere eftertanke tror jeg også opdrætter vil være ked af at skulle have besøg midt om natten :lol:

 

.. Det KUNNE ellers være rart!

 

 

Jeg stemmer for at stjernetossen skal lade som om hun er syg og derfor må smutte hurtigt hjem fra arbejde!!! .....der er i hvert fald ingen som vil fatte mistanke og tro f.eks. at hun bare vil hjem og dase i solen og slet ikke at hun smutter fordi hun skal passe hund. Afsted med dig stjernetossen! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer for at stjernetossen skal lade som om hun er syg og derfor må smutte hurtigt hjem fra arbejde!!! .....der er i hvert fald ingen som vil fatte mistanke og tro f.eks. at hun bare vil hjem og dase i solen og slet ikke at hun smutter fordi hun skal passe hund. Afsted med dig stjernetossen! :mrgreen:

 

:mrgreen::mrgreen: Undertegnede skal ikke arbejde, men min kæreste holder 25 års fødselsdag for små 30 mennesker. Og han ved allerede at jeg tager tidligt hjem, men kan nu altså ikke gøre det tidligere... Desværre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen: Undertegnede skal ikke arbejde, men min kæreste holder 25 års fødselsdag for små 30 mennesker. Og han ved allerede at jeg tager tidligt hjem, men kan nu altså ikke gøre det tidligere... Desværre :blink:

 

Ja nemlig :kys:du er søøød du gider!!

 

Men det passer nu helt perfekt med klokken 21, da vi har aftalt at være hos opdrætter mellem 9 og 10 lørdag morgen!

 

:-D Så nu synes jeg vi skal lade Stjernetosse tage til sin kærestes fødselsdag i fred :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ja nemlig :kys:du er søøød du gider!!

 

Men det passer nu helt perfekt med klokken 21, da vi har aftalt at være hos opdrætter mellem 9 og 10 lørdag morgen!

 

:-D Så nu synes jeg vi skal lade Stjernetosse tage til sin kærestes fødselsdag i fred :-D

 

 

ok, så den her ene gang da ! :roll:

 

 

:mrgreen:

 

Ha en rigtig god fødselsdag med kæresten stjernetossen - go fest :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nemlig :kys:du er søøød du gider!!

 

Men det passer nu helt perfekt med klokken 21, da vi har aftalt at være hos opdrætter mellem 9 og 10 lørdag morgen!

 

:-D Så nu synes jeg vi skal lade Stjernetosse tage til sin kærestes fødselsdag i fred :-D

 

Selvfølgelig gider jeg da det... Så er jeg nemlig også så priviligeret at jeg er en af de første der hilser på Asta :mrgreen:

 

ok, så den her ene gang da ! :roll:

 

 

:mrgreen:

 

Ha en rigtig god fødselsdag med kæresten stjernetossen - go fest :vinken:

 

Taaaak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nemlig :kys:du er søøød du gider!!

 

Men det passer nu helt perfekt med klokken 21, da vi har aftalt at være hos opdrætter mellem 9 og 10 lørdag morgen!

 

:-D Så nu synes jeg vi skal lade Stjernetosse tage til sin kærestes fødselsdag i fred :-D

 

ok, så den her ene gang da ! :roll:

 

 

:mrgreen:

 

Ha en rigtig god fødselsdag med kæresten stjernetossen - go fest :vinken:

 

Jeg synes, I er aaaaalt for large :engel: HerreGud fyren kan jo bare fylde 25 igen til næste år :mrgreen: :mrgreen: bare se på Douge1, han er så glad for aldrende at han fylder den hvert år :blink:

 

Go' tur hinsidan og retur :vinken: :vinken:

 

Jacki glæder sig til at lege :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg synes, I er aaaaalt for large :engel: HerreGud fyren kan jo bare fylde 25 igen til næste år :mrgreen: :mrgreen: bare se på Douge1, han er så glad for aldrende at han fylder den hvert år :blink:

 

Go' tur hinsidan og retur :vinken: :vinken:

 

Jacki glæder sig til at lege :engel:

 

A9, hvad laver du nu herinde! :roll: Ka du så komme ind i slogan gruppen og dirigere lidt rundt med os andre, så vi kan finde ud af hvad vi skal stille op med alle de forslag!! :evil:

 

 

host :mrgreen:

 

(dogue1, er han ikke kun 23? den unge knægt :cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
De er i Silkeborg ved midnatstid :blink:

 

De første meldinger er at Asta er så bedårende. Halen logrer kronisk. Og køreturen går rigtig fint :) Ekaterina mener bestemt jeg smelter her når de kommer efter Stella... og jeg er ikke i tvivl om at hun har helt og aldeles ret :lun:

 

årh, tak ;) det lyder bare godt!

 

gik festen godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...