Hop til indhold

Distraktionscirklen


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Gæst maian889

Kan man gøre det samme med andre hunde?? Altså at de distrahere?? Måske nok smartest at starte med legetøj...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man gøre det samme med andre hunde?? Altså at de distrahere?? Måske nok smartest at starte med legetøj...:hmm:

 

Det kan du i teorien godt - men det kræver en distraktionshund, der kan ignorere den hund, der trænes! Ellers vil det være en belønning for hunden, at få lov at løbe derhen - så jeg ville ikke gøre det i praksis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Det kan du i teorien godt - men det kræver en distraktionshund, der kan ignorere den hund, der trænes! Ellers vil det være en belønning for hunden, at få lov at løbe derhen - så jeg ville ikke gøre det i praksis.

 

Kender heldigvis også en af dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige videoer :-D God inspiration til os andre.

 

Jeg synes selv, at jeg har en god kontakt til Lubaya og Selma, og de er total ligeglade med alt andet, når vi træner, meeeen hvis nogen står og vifter med et kaninskind eller rævehale, så tror jeg, at Selma damper af, så måske skulle jeg prøve at træne med disse forstyrrelser - man kan jo aldrig vide, om der til rally-prøve var en blandt publikum med pels, og hvor kikset ville det ikke være, hvis.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige videoer :-D God inspiration til os andre.

 

Jeg synes selv, at jeg har en god kontakt til Lubaya og Selma, og de er total ligeglade med alt andet, når vi træner, meeeen hvis nogen står og vifter med et kaninskind eller rævehale, så tror jeg, at Selma damper af, så måske skulle jeg prøve at træne med disse forstyrrelser - man kan jo aldrig vide, om der til rally-prøve var en blandt publikum med pels, og hvor kikset ville det ikke være, hvis.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Tænk hvis dommeren pludselig dukkede op iført kaninskindspels :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

 

Gad rigtig godt lave noget video af Pajko - efter den der model, vi lavede sidst.... *fedte**fedte* Så hvis du er frisk en dag :engel:

 

Det vil vi gerne :mrgreen:

 

Det tænkte jeg faktisk også - han er perfekt til sådan en show-and-tell! Fordi han har en fin plads og gerne vil arbejde, men kun for rette motivation

 

So true...

 

Det vil sikkert være rigtig godt for os begge.. Jeg har godt af at lære mere om, hvordan jeg motivere ham bedre... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så har jeg prøvet at lokke Caia ud af sin position med hendes yndlings legetøj til aftens træning her hjemme..

 

Min tøs blev siddende i plads position, og rykkede ikke en meter for at få fat i legetøjet, og det var ellers nede på gulvet hvor jeg virkelig legede, rundt om hovedet på hende osv... Hun viste interesse ved at kigge på det, men kiggede hurtigt på mig efterfølgende.

 

Prøvede også hvor hun blev i sit, hvor jeg stod foran hende og lokkede:5up:

 

Super godt gået! Har du prøvet i bevægelse også?

 

Andre, der har eksperimenteret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kun lidt med det du vidste os, sidst vi var på banen sammen.. Nogengange giver Pajko hurtig kontakt, andre gange går det laaang tid... Vi skal vist øve noget mere :genert:

 

Ja, der er ikke andet for!

 

Og så husk ikke at falde i "han er umulig teenager" fælden - tænk positivt og beløn for den mindste lille ting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh elsker at se dine film :5up:

 

Hende Vilya er satme en skrap dame vi får kamp til stregen når vi mødes i ringene :mrgreen:

 

Havde helt glemt den tråd her ville se den om aftenen den dag du havde oprettet den men fik det aldrig gjort godt jeg lige fandt den nu :mrgreen:

 

 

Er jo totalt sløset træner med en masse forskellige forstyrelser men kan godt se jonas ville være den sværeste forstyrelse så tror han skal med os ud at træne distraktions cirkel i næste uge :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...