Hop til indhold

Overvejer shæfer


Gæst Kenneth Nilsson
 Share

Recommended Posts

Gæst Kenneth Nilsson

Hej. Vi er en familie på 3. mig konen og vores datter på 15 måneder.

Vi bor i en 78kvm lejlighed i malmø. Nu vil vi meget gerne have hund. Både for vores og datterens skyld.

 

Selv er jeg helt vild med schæfer racen da jeg da jeg var barn selv har haft 3 (det var mine forældres). Jeg elsker denne hund og vil nu høre om det er dumt at anskaffe sig sådan en hund her i vores lejlighed.

 

De ting jeg har tænkt på som jeg vil opfylde for at få en glad og sund hund er minimum 3-4 ture på dagen. 1 før jeg skal på arbejde. 1 når jeg kommer hjem og 1 før sengetid.

 

Udover det vil jeg meget gerne gå til hundetræning 1-2 gange om ugen.

 

Her i malmø har vi en lækker hundestrand hvor hunden kan snuse og lege med andre hunde og få sig nogle apportture i vandet.

 

Men jeg vil meget gerne høre folks meninger om dette... er vores lejlighed for lille??? er vores datter for ung???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville tænke mig noget om, da schæferen har en tendens til at gø en del og det kan hurtigt komme til at genere dine naboer.

 

Med hensyn til din datters alder, så er det opdragelsen af barnet det kommer an på og så, at børn aldrig skal være alene med hunde.

 

Du skriver ikke noget om hvilken sal I bor på og det er egentlig vigtigere end hvor mange km2 I har. De fleste store racer tåler ikke at gå for meget på trapper, navnlig når de er unge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kenneth Nilsson

Vi bor på 8 sal (her er elevator). MEn min kone har fået mig fra schaeferen.. Hun ville have terrie og jeg ville have schaefer.. efter megen snakken frem og tilbage er vi blevet enige om en labrador istedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...