Gæst Dogue1 Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Nej nu må de sq tage sig sammen. Hun brændte nevøens hund levene fordi den ¨åd hendes bibel FUC*** bitch:shock: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36856349:usa-hund-spiste-bibel--blev-brændt.html?forside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 (rettet) det er totalt vanvittigt jeg aner ikke vad jeg ellers skal sige. Redigeret Januar 26, 2011 af GRAND DANE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det positive er at hun står klar til en straf - i Danmark havde hun næppe fået mere end en bøde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bente Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Syge mennesker laver godt nok ind imellem syge ting. Det var dog det mest grænseoverskridende, jeg længe har hørt om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LovingLuna Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hun skulle selv klynges op og brændes levende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det positive er at hun står klar til en straf - i Danmark havde hun næppe fået mere end en bøde Tror hun ville få en behandlingsdom, mener ikke de er så glade for folk som modtager ordre om ildspåsættelse af levende væsner direkte fra gud i de danske fængsler :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Tror hun ville få en behandlingsdom, mener ikke de er så glade for folk som modtager ordre om ildspåsættelse af levende væsner direkte fra gud i de danske fængsler :hmm: Lige som hun fik beske fra gud om at mishandle hunden. har jeg lige modtaget en sms fra Jesus om at hans far var skide fuld i gernings øjeblikket, så nu skal jeg tage over og fjerne alle hendes negle og vaske sårene med eddike og salt:engel:Haalleluuja:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Spændende om hun er lige så god til at efterleve "øje for øje", når det vendes mod hende :slem: Forskruet kvindmenneske :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hun skulle fa´me´ selv have lov at æde en Bibel og derpå brændes. Sindsyge kvindemenneske ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Den slags mennesker der skræmmer mig seriøst mere end alverdens Al Qaeda grupper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Sindssyge kvindemenneske! :shock: Der er jo noget helt forskruet oppe i hendes hjerne! :evil::evil::evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det er vist forbudt at brænde negre på de kanter, mon det er derfor hunden måtte undgælde :slem: ... dårlig spøg, men hvad hellige skrifter har på samvittigheden er ubeskriveligt, i alle verdensdele:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det er vist forbudt at brænde negre på de kanter, mon det er derfor hunden måtte undgælde :slem: ... dårlig spøg, men hvad hellige skrifter har på samvittigheden er ubeskriveligt, i alle verdensdele:shock: Du mener, hvad mennesker har på samvittigheden i alle verdensdele...formoder jeg i hvert fald, da vi nok næppe kan beskylde et eller andet x antal papirsider i en bog for at have noget på samvittigheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Du mener, hvad mennesker har på samvittigheden i alle verdensdele...formoder jeg i hvert fald, da vi nok næppe kan beskylde et eller andet x antal papirsider i en bog for at have noget på samvittigheden Nu er der vel tale om mennesker ja:blink: og jeg går ud fra at mennesker har haft en finger med i spillet, altså har forfattet disse hellige skrifter, kan da tage fejl.... det gør jeg tit.... bliver aldrig klogere:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Nu er der vel tale om mennesker ja:blink: og jeg går ud fra at mennesker har haft en finger med i spillet, altså har forfattet disse hellige skrifter, kan da tage fejl.... det gør jeg tit.... bliver aldrig klogere:megaked: det er fortolkningen af disse skrifter der går lige, ligesom en del muslimer gør.. en brugsforvirring til en DVD afspiller kan også misfortolkes...og gør en i stand til at ville dræbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Uanset hvor forfærdelig grusom den bitch har opført sig og hvilken elendig undskyldning hun bruger for sin ubeskrivelige handling , Så tænk på hvilke lidelser den stakkels hund har måtte gå igennem inden den fik fred. Det er da lige til at tude over 5 år bag tremmer er bestemt ikke for lidt....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 det er fortolkningen af disse skrifter der går lige, ligesom en del muslimer gør.. en brugsforvirring til en DVD afspiller kan også misfortolkes...og gør en i stand til at ville dræbe :stupid: Brugsforvirring....den store dræber:fornaermet: Mørket sænker sig, samtidig med at man læser, det er faeme farligt:blink: Vi arme stakler må leve med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts