Hop til indhold

Hunden åd biblen og blev brændt

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Det positive er at hun står klar til en straf - i Danmark havde hun næppe fået mere end en bøde

Tror hun ville få en behandlingsdom, mener ikke de er så glade for folk som modtager ordre om ildspåsættelse af levende væsner direkte fra gud i de danske fængsler :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror hun ville få en behandlingsdom, mener ikke de er så glade for folk som modtager ordre om ildspåsættelse af levende væsner direkte fra gud i de danske fængsler :hmm:

Lige som hun fik beske fra gud om at mishandle hunden. har jeg lige modtaget en sms fra Jesus om at hans far var skide fuld i gernings øjeblikket, så nu skal jeg tage over og fjerne alle hendes negle og vaske sårene med eddike og salt:engel:Haalleluuja:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det er vist forbudt at brænde negre på de kanter, mon det er derfor hunden måtte undgælde :slem: ... dårlig spøg, men hvad hellige skrifter har på samvittigheden er ubeskriveligt, i alle verdensdele:shock::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist forbudt at brænde negre på de kanter, mon det er derfor hunden måtte undgælde :slem: ... dårlig spøg, men hvad hellige skrifter har på samvittigheden er ubeskriveligt, i alle verdensdele:shock::evil:

Du mener, hvad mennesker har på samvittigheden i alle verdensdele...formoder jeg i hvert fald, da vi nok næppe kan beskylde et eller andet x antal papirsider i en bog for at have noget på samvittigheden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Du mener, hvad mennesker har på samvittigheden i alle verdensdele...formoder jeg i hvert fald, da vi nok næppe kan beskylde et eller andet x antal papirsider i en bog for at have noget på samvittigheden ;-)

Nu er der vel tale om mennesker ja:blink: og jeg går ud fra at mennesker har haft en finger med i spillet, altså har forfattet disse hellige skrifter, kan da tage fejl.... det gør jeg tit.... bliver aldrig klogere:megaked::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der vel tale om mennesker ja:blink: og jeg går ud fra at mennesker har haft en finger med i spillet, altså har forfattet disse hellige skrifter, kan da tage fejl.... det gør jeg tit.... bliver aldrig klogere:megaked::mrgreen:

det er fortolkningen af disse skrifter der går lige, ligesom en del muslimer gør..

en brugsforvirring til en DVD afspiller kan også misfortolkes...og gør en i stand til at ville dræbe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

Uanset hvor forfærdelig grusom den bitch har opført sig og hvilken elendig undskyldning hun bruger for sin ubeskrivelige handling :evil:,

Så tænk på hvilke lidelser den stakkels hund har måtte gå igennem inden den fik fred. Det er da lige til at tude over :megaked:

5 år bag tremmer er bestemt ikke for lidt.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
det er fortolkningen af disse skrifter der går lige, ligesom en del muslimer gør..

en brugsforvirring til en DVD afspiller kan også misfortolkes...og gør en i stand til at ville dræbe :mrgreen:

:stupid: Brugsforvirring....den store dræber:fornaermet::fornaermet: Mørket sænker sig, samtidig med at man læser, det er faeme farligt:blink::engel::mrgreen:

Vi arme stakler må leve med det :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites