GRAND DANE Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 idag skal jeg enlig op og besøge en ven og tullehunden skulle helst med men jeg kan ikke blive enig med mig selv om det nu osse er en god ide hun er let tyndpelset og hun skal gå minst 2-3km tror jeg nog men vad tror i er det forkoldt DMI har lovet omkring 3 graders frost og vi skal først hjem igen ved en 10 tiden i aften og der har DMI loet mellem 2-7 graders frost.:vedikke:det er sånden lige på veppen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hold et rask tempo, så burde selv en halvnøgen hund kunne holde varmen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hold et rask tempo, så burde selv en halvnøgen hund kunne holde varmen :5up: Luna kan sagtens holde varmen her i 2-3 graders frost, men hvis det er er minus 7 grader, så kræver hun altså et dækken for at kunne gå meget mere end en lille km. Og Luna's pels er vel nogenlunde det samme som Tulles vil jeg tro :hmm: Men jeg ville tage turen med Tulle, også uden dækken, for jeg tror ikke at risikoen for minus 7 er så stor, og hvis det endelig sker, så skal I jo ikke gå i så lang tid, så der er mulighed for at hun snart kan få varmen igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Da det var minus 10 gik jeg sagtens 10 km med mine, de er så små at de var sjappet til helt op på ryggen - de frøs først, når vi stod i elevatoren op (så længe de var i bevægelse, frøs de ikke) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Da det var minus 10 gik jeg sagtens 10 km med mine, de er så små at de var sjappet til helt op på ryggen - de frøs først, når vi stod i elevatoren op (så længe de var i bevægelse, frøs de ikke) Jamen, det er jo også fordi de har meget pels på ørerne :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 okay så tar vi turen som selvanlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettenus Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Det er dejligt at se hvor omsorgsfuld du er for Tullepigen, men den gåtur kan hun sagtens klare, så længe hun er i bevægelse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts