Hop til indhold

Nu med endnu en hvalp i huset.


Gæst Schnitzel
 Share

Recommended Posts

Gæst Schnitzel

Da jeg i august 2010 oprettede tråden "Nu med hvalp i huset" så føler jeg mig "tvunget" til at dele min glæde og begrejstring med jer.

For om 1 uge flytter Luna :lun: ind i huset og Coco får titlen "storesøster"

 

Lidt billeder fra weekendens besøg:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schnitzel
Tillykke!! Du er nok også blevet smittet med cavaliergitis, men det er en god og dejlig ting :mrgreen:. Jeg ønsker dig held og lykke med den lille ny. Håber at se en masse foto's. :banan:

VH Anders.

 

Mange tak for det :-D

Og masser af billeder... Det tror jeg bliver det mindste problem, da jeg har taget enormt mange af Coco +4000 :oops:

Jeg har lige opdateret med et nyt albumm, hvor vi har været endnnu en tur omkring fotografen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schnitzel
tilykke torben og kone:-D

Hvor ser hun dejlig ud, og en tricollor denne gang...:lun:

stort tillykke med forøgelsen, hvor er i heldige!!!!!!

må lige høre; er det fra samme kennel?

 

Mange tak :oops:

Ja det blev til en Tricolour, da jeg endelig fik bestemt mig...

Hun er ikke fra samme kennel som Coco. Luna kommer fra Kennel-Sejs men faderen er fra samme kennel som Coco's far:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schnitzel
havde de ikke hvalpe da i ville have en eller ville i bare prøve en anden kennel? hvad farve vaklede du imellem, daa?

 

Jeg havde først valgt en Blenheim fra et helt andet sted, men "fortrød" og fik så fat i denne Tricolour.

Og nej kennelen hvor Coco kommer fra, og hvor vi skulle have nr. 2 fra også, der kom tæven ikke i løb, eller det blev en hvid løb som det kaldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja man skal følge sit hjerte, når man vælger hvalp... det gjorde jeg også med vores... og saimon valgte faktisk os, og jeg var solgt, for han søgte mig hele tiden, til trods for han baggede hen til mig... selvom jeg havde en anden ruby et andet sted, men valgte saimon, det er jeg glad for...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...