Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553774 Da jeg i august 2010 oprettede tråden "Nu med hvalp i huset" så føler jeg mig "tvunget" til at dele min glæde og begrejstring med jer. For om 1 uge flytter Luna ind i huset og Coco får titlen "storesøster" Lidt billeder fra weekendens besøg:hjerte: Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553785 Tillykke!! Du er nok også blevet smittet med cavaliergitis, men det er en god og dejlig ting . Jeg ønsker dig held og lykke med den lille ny. Håber at se en masse foto's. :banan: VH Anders. Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553796 Åhh hvor er Luna sød. Tillykke med hende :klap: Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553799 Tillykke!! Du er nok også blevet smittet med cavaliergitis, men det er en god og dejlig ting . Jeg ønsker dig held og lykke med den lille ny. Håber at se en masse foto's. :banan: VH Anders. Mange tak for det Og masser af billeder... Det tror jeg bliver det mindste problem, da jeg har taget enormt mange af Coco +4000 Jeg har lige opdateret med et nyt albumm, hvor vi har været endnnu en tur omkring fotografen Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553815 tilykke torben og kone:-D Hvor ser hun dejlig ud, og en tricollor denne gang... stort tillykke med forøgelsen, hvor er i heldige!!!!!! må lige høre; er det fra samme kennel? Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553854 tilykke torben og kone:-DHvor ser hun dejlig ud, og en tricollor denne gang... stort tillykke med forøgelsen, hvor er i heldige!!!!!! må lige høre; er det fra samme kennel? Mange tak Ja det blev til en Tricolour, da jeg endelig fik bestemt mig... Hun er ikke fra samme kennel som Coco. Luna kommer fra Kennel-Sejs men faderen er fra samme kennel som Coco's far:lun: Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553877 havde de ikke hvalpe da i ville have en eller ville i bare prøve en anden kennel? hvad farve vaklede du imellem, daa? Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_553891 havde de ikke hvalpe da i ville have en eller ville i bare prøve en anden kennel? hvad farve vaklede du imellem, daa? Jeg havde først valgt en Blenheim fra et helt andet sted, men "fortrød" og fik så fat i denne Tricolour. Og nej kennelen hvor Coco kommer fra, og hvor vi skulle have nr. 2 fra også, der kom tæven ikke i løb, eller det blev en hvid løb som det kaldes. Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_554222 ja man skal følge sit hjerte, når man vælger hvalp... det gjorde jeg også med vores... og saimon valgte faktisk os, og jeg var solgt, for han søgte mig hele tiden, til trods for han baggede hen til mig... selvom jeg havde en anden ruby et andet sted, men valgte saimon, det er jeg glad for... Rapporter
Besvaret Januar 27, 201115 år comment_554385 Å hvor er Luna dog sød, Tillykke med hende, jeg bliver næsten helt Hvalpe skruk :blink: Rapporter