martin Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 hej jeg vil høre om det er rigtige at hunde for mere enegi af de der okse penis har læst at der er 84% protiner og 3g fedt og det er jo lige en god ting til mine hunde som skal passe på med vækten så vil jeg også lige høre om disse er fedt færdige Pandelapper okse struber okse lunger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Luna får ikke mere energi af dem.. Og egentlig er det jo bare at give dem et mere acceptabelt navn, end det de er.. Nemlig tyrepeniser;-) Ved ikke om det andet er fedtfattigt eller ej.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Tyrepenis er letfordøjelige og tror måske det er derfor de også kaldes energistænger? (Jeg ved ikke, hvordan effekten er. Smilla kan ikke lide dem). Tørrede oksestruber er i hvert fald meget fede. (Så dem skal du nok ikke give) Tørret okselunger anbefales som fedtfattig snack Okseører er også meget fedtfattige (0,3 %) og tørret kylling.. og mener også tørret okselever,oksekallun og okse pandelapper er rimelig fedtfattigt (måske 10%). Gris skal du nok holde dig fra. Men der er nok nogen herinde, der ved mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 hej jeg vil høre om det er rigtige at hunde for mere enegi af de der okse penis Mere energi i forhold til hvad? Vil du have hunden til at blive mere aktiv? har læst at der er 84% proteiner og 3g fedt og det er jo lige en god ting til mine hunde som skal passe på medvægten Der er ret mange kalorier i 100 g af denne godbid selvom den er ret fedtfattig - 319 kalorier for at være nøjagtig hvis ikke er er andet kaloriegivende i end protein og fedt. Så hvis hunden spiser de kalorier den har brug for i tørkost vil den få 319 oveni som vil øge dens vægt hvis ikke den får mere motion. Det er ikke kun fedt der feder - den er ekstra kalorier ud over hvad der er nødvendigt der feder lige som med os mennesker - så er de lige meget hvor de kommer fra. så vil jeg også lige høre om disse er fedt færdige Pandelapper okse struber okse lunger Uden nogle tal som ovenfor, er det umuligt at svare på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts