Hop til indhold

Fatboy doggie lounge


Amocca
 Share

Recommended Posts

Manden min vil rigtigt gerne have at "kurven" i stuen er en Fatboy Doggie Lounge, men jeg ville gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den?

 

Er den holdbar og nem at rengøre? Holder den sig pæn?

 

Og så lige et "rookie" spørgsmål :lol: : bør man vente med at anskaffe sig den indtil det værste hvalpebideri er overstået?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Vi har nogle "look a like" hjemmesyet i samme materiale, og efter samme koncept. De har da holdt i nogle år efterhånden, og er blevet maskinvasket ofte. Hvis din hvalp gnaver meget i alt, så ville jeg nok vente. Men mine har nu lært at det var "off limits", så ingen problemer der. Den bliver slidt som mange andre hundesenge:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig ikke om det materiale de er lavet af, jeg synes ikke at det ligner noget som er behageligt at ligge på og i Maxi Zoo siger de også, at mange klager over at de er for glatte, så hundene glider ned af dem :cry:

 

Jeg er mere til Østrands sækkepuder, betrækket på dem er anderledes og temmeligt holdbart. Futte havde sin i 8-9 år, men til sidst revnede betrækket dog. (Fair nok, for han mokkede rundt i den og skrabede kuglerne sammen for at ligge godt og den var blevet vasket adskillige gange). Noomi skal overtage Futtes seng, jeg skal bare have købt et nyt betræk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Jeg bryder mig ikke om det materiale de er lavet af, jeg synes ikke at det ligner noget som er behageligt at ligge på og i Maxi Zoo siger de også, at mange klager over at de er for glatte, så hundene glider ned af dem :cry:

 

Jeg er mere til Østrands sækkepuder, betrækket på dem er anderledes og temmeligt holdbart. Futte havde sin i 8-9 år, men til sidst revnede betrækket dog. (Fair nok, for han mokkede rundt i den og skrabede kuglerne sammen for at ligge godt og den var blevet vasket adskillige gange). Noomi skal overtage Futtes seng, jeg skal bare have købt et nyt betræk :-D

Vi har altid et tæppe over puden, ingen problemer der:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en kan du roligt købe, den er super holdbar, og nem at gøre ren :-D

 

Jeg bryder mig dog ikke helt om den "hårde" overflade, jeg synes det skal være blødt og hyggeligt :-D

 

Du kan jo lære hvalpen at den ikke må bide i den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig ikke om det materiale de er lavet af, jeg synes ikke at det ligner noget som er behageligt at ligge på og i Maxi Zoo siger de også, at mange klager over at de er for glatte, så hundene glider ned af dem :cry:

 

Jeg er mere til Østrands sækkepuder, betrækket på dem er anderledes og temmeligt holdbart. Futte havde sin i 8-9 år, men til sidst revnede betrækket dog. (Fair nok, for han mokkede rundt i den og skrabede kuglerne sammen for at ligge godt og den var blevet vasket adskillige gange). Noomi skal overtage Futtes seng, jeg skal bare have købt et nyt betræk :-D

 

Så vidt jeg kan se er Østrands sækkesenge også lavet i bævernylon ligesom fatboy loungen.... så hvis man ikke "triller" af den ene gør man vel heller ikke af den anden?

 

Tilgengæld er Østrands så lidt billigere omend jeg synes fatboy er pænere... Nå må vist væk fra computeren og ud og kigge på dem i virkelighedens verden før jeg kan tage stilling :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg kan se er Østrands sækkesenge også lavet i bævernylon ligesom fatboy loungen.... så hvis man ikke "triller" af den ene gør man vel heller ikke af den anden?

 

Tilgengæld er Østrands så lidt billigere omend jeg synes fatboy er pænere... Nå må vist væk fra computeren og ud og kigge på dem i virkelighedens verden før jeg kan tage stilling :-)

 

Næh, der er stor forskel på den Futte havde og de FatBoy puder jeg har set. Ved ikke om der er forskellige slags bævernylon eller om de har lavet om på betrækket? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...