Gæst MorTilKatja Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg ved ikke om det kun er mig der har problemenet, men det er somom siderne er blevet bredere, før skulle jeg ikke scrole fra den ene til den anden side det skal jeg nu.. Kan det muligvis have noget med dogcamp, banneret at gøre? Jeg syntes nemlig problemet opstod samtidigt med at det kom på.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Er det alle siderner der er for brede? Jeg har ingen problemer her.. Kun lige på de to sider, hvor hundefars billede af Pablo var på. Det var fordi billedet var alt for stort.. Men ellers har jeg ingen problemer overhovedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Er det alle siderner der er for brede? Jeg har ingen problemer her.. Kun lige på de to sider, hvor hundefars billede af Pablo var på. Det var fordi billedet var alt for stort.. Men ellers har jeg ingen problemer overhovedet Jeg har problemet på alle sider Oftes hopper siden lidt til højre, så der ikke er den der baggrunds-streg først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Og der står 100% nede i højre hjørne? Sådan helt nede i bunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Du kan måske være kommet til at gøre teksten i browseren større. Hvis det er tilfældet, kan du trykke på ctrl og scrolle på din mus' scrolleknap (hvis den har sådan der i midten) et enkelt eller to klik ned ad. Så vil teksten blive mindre og siderne smallere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Nogle gange går det også galt her, men jeg har opdaget at hvis jeg ændrer indstillingen i højre nederste hjørne til 75 % og så bag efter tilbage til 100 % så er det normalt igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Tekst størrelsen er som den plejer, det er kun herinde jeg har det problem, ikke på andre fora Linda - Tak det vil jeg lige prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 hmm indtil videre tror jeg det virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 hmm indtil videre tror jeg det virker :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Ih nu er dne gået i ged igen.. Tror barre jeg må lærer at leve med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Tjek aller-allernederst til venstre på siden, om den vises i default (smal) eller bredt design, måske det har noget at sige? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Nu har jeg prøvet at skifte (vidste ikke den fandtes), men så smalt havde jeg det ikke før Men jeg tror hellere jeg vil have ekstra smalt end ekstra bredt Tak skal du have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 velbekomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts